کد خبر: ۵۳۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
خشم طبیعت و زلزله ای مهیب، گروهی از هم میهنان ما را در خطه دلاورخیز غرب کشور از ما گرفت و ایران زمین در غم از دست رفتگان این فاجعه داغدار است.

خبر وقوع زلزله در استان کرمانشاه و کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان موجب تاسف و تاثر گردید.
ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با همه داغداران و آسیب دیدگان این حادثه، از خداوند متعال برای درگذشتگان، غفران و رحمت الهی، برای مجروحان شفای عاجل و برای بازماندگان و آسیب دیدگان نیز بردباری مسئلت داریم.
موسسه اعتباری کوثر در همنوایی با مردم بزرگوار ایران، این مصیبت جانگداز را به بازماندگان تسلیت عرض نموده و خود را در غم ایشان شریک می داند. بی تردید مردم قهرمان استان کرمانشاه که تجربه ارزشمند دوران دفاع مقدس را در کارنامه خود دارند، دوشادوش یکدیگر و با همدلی و همبستگی، این روزهای دشوار را پشت سر خواهند گذاشت.
همچنین در خبری دیگر از صبح روز سه شنبه 23 آذرماه توزیع 60 هزار بطری آب معدنی در مناطق زلزله زده غرب كشور به هم وطنان عزیز آغاز شد.
در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی فوری به مشکلات آسیب دیدگان ،کمک به التیام آلام مردم زلزله زده استان های غربی کشور‌ و آسیب جدی به زیر ساخت های شهری به ویژه شبکه توزیع آب؛توزیع 60 هزار بطری آب معدنی  شرکت «آب معدنی وگل » از شرکت های گروه کوثر توسط مدیران و همکاران شعب استان کرمانشاه موسسه اعتباری کوثر آغاز شد.
بر اساس این گزارش، موسسه اعتباری کوثر در همنوایی با مردم بزرگوار ایران، این مصیبت جانگداز را به بازماندگان تسلیت عرض نموده و امیدواریم در کنار یکدیگر از این روزهای سخت عبور نمائیم و آینده بهتری را برای کشورمان بسازیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: