کد خبر: ۵۳۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
دادستان کل آمریکا روی صندلی داغ!
تجارت آنلاین: بدهی 60 میلیارد دلاری ونزوئلا، دادستان کل آمریکا روی صندلی داغ، ارتش زیمبابوه قدرت را به دست گرفت و انتشار اخبار دروغین توسط روسیه در حمایت از برگزیت از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز چهارشنبه دنیا هستند.
*بدهی 60 میلیارد دلاری ونزوئلا – فایننشال تایمز
کاراکاس نتوانست بهره 620 میلیون دلاری بدهی 60 میلیارد دلاری خارجی خود را در زمان مقرر پرداخت کند. این امر بحران اقتصادی ونزوئلا را عمیق تر کرده است. درصورتی که سرمایه گذاران خارجی ونزوئلا خواستار پرداخت بلافاصله پرداخت وام های خود از ونزوئلا باشند این کشور آمریکای جنوبی در بحران بیشتر فروخواهد رفت.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*دادستان کل آمریکا در صندلی داغ – وال استریت ژورنال
داستان کل آمریکا در مجلس نمایندگان آمریکا حاضر شد تا به سوالات  نمایندگان در باره ارتباط وی با نقش  روسیه در انتخابات ۲۰۱۶، پاسخ دهد. سشنر هنگام حضور در مقابل کمیته قضایی مجلس نمایندگان اعلام کرده بود که از دیدار مدیران کمپین انتخاباتی «دونالد ترامپ» رییس‌جمهوری آمریکا با دیپلمات‌های روسیه، در جریان قابت‌های انتخاباتی ۲۰۱۶، اطلاع نداشته است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*ارتش زیمبابوه قدرت را به دست گرفت – نیویورک تایمز
ارتش زیمبابوه اعلام کرد که  قدرت در این کشور را در دست گرفته است. ارتش زیمبابوه در عین حال اطمینان داده است که رابرت موگابه، رئیس جمهوری ۹۳ ساله این کشور به همراه خانواده اش در امنیت به سر می برد. درعین حال گمانه زنی درباره کودتا توسط ارتش افزایش یافته است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*انتشار اخبار دروغین توسط روسیه در حمایت از برگزیت – گاردین
براساس تحقیقات مشخص شده هکرهای روسی درجریان برگزاری رفراندوم خروج انگلیس از اتحادیه اروپا (برگزیت) با 419 حساب کاربری دروغین در توییتر به تبلیغ درباره برگزیت پرداختند.این امر باعث شده تا نگرانی از دخالت روسیه در سیاست انگلیس بیشتر شود. این کاربران همچنین به نفرت پراکنی علیه مسلمانان پرداخته اند.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان




نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار