کد خبر: ۵۳۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
شماره جدید «شمیم کوثر» با بررسی روش های نوین بانکی و دشواری های رقابت در بازار منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ دکتر عیسی رضایی مدیر مسئول ماهنامه شمیم کوثر در این شماره به بررسی رشد و تغییرات تکنولوژیکی نظام بانکی پرداخته است و با تشریح موقعیت موسسه در گذر از موقعیت فعلی به موقعیتی جدید سخن به میان آورده و استاندارد سازی فعالیت ها در کوثر را ماحصل فکر و ایده مدیران و جوانان نخبه برشمرده است.

بر اساس این گزارش؛ ماهنامه شمیم کوثر در شماره 17 خود به مناسبت ایام ماه صفر به موضوع پیاده روی اربعین، تاریخچه و پیشگامان این حرکت تاریخی پرداخته است.

مصاحبه با پرفسور عباس طلوعی مشاور پژوهشی موسسه اعتباری کوثر، با عنوان "عاشق حل مشکلات سازمان با کمک علم باشید" از مطالب جذاب این شماره می باشد. همچنین مصاحبه با مدیر مرکز تحول استراتژیک، مدیر شعب استان سمنان و رئیس شعبه ساری از دیگر بخش های خواندنی این شماره از ماهنامه شمیم کوثر است.

کارشناسان نیز در مطالبی، موضوعات بانکداری در ایران از پیدایش تا دگرگونی سیستمی، راه کارهای رشد و بهره وری، نقش بانک ها در پرداخت های خارجی با محوریت اعتبارات اسنادی و 8 گام تبدیل داده مشتریان به DNA بانک را مورد تحلیل قرار داده اند.
نام:
ایمیل:
* نظر: