کد خبر: ۵۳۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
​حمایت های بانک صادرات ایران از هموطنان داغدار و آسیب دیده زلزله غرب کشور همچنان ادامه دارد.

حمایت های بانک صادرات ایران از هموطنان داغدار و آسیب دیده زلزله غرب کشور همچنان ادامه دارد و در تازه ترین اقدام، پایگاه های جمع آوری اقلام غیر نقدی این بانک در محل برج سپهر و مدیریت شعب استان ها نیز وظیفه ارسال ملزومات مورد نیاز را بر عهده گرفته اند. 

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک با برپایی پایگاه های تجمیع و ارسال کمک های غیر نقدی همکاران بانک، شرکت های تابعه و مشتریان محترم بانک، دامنه یاری رسانی به مردم منطقه غرب کشور را وسیع تر کرده است.
بنا بر این گزارش، از ابتدای وقوع زلزله مهیب ٧.٢ ریشتری شامگاه یکشنبه ٢١ آبان ماه در استان های کرمانشاه و ایلام، مدیریت بانک صادرات ایران در پیامی ضمن عرض تسلیت به عموم مردم ایران و ابراز همدردی با هموطنان داغدار و آسیب دیده از این حادثه دردناک، آمادگی خود را برای مساعدت در تسهیل و برخورداری این عزیزان از خدمات حمایتی بانک اعلام و با اختصاص شماره حساب ٦٥٦٥ در شعبه مرکزی (٠١١١٢٩٧٩٠٢٠٠١) و شماره کارت ٦٠٣٧٦٩١٩٨٠٠٣٠٥٩٧ برای یاری رسانی به مردم رنج دیده در این ضایعه بزرگ به دریافت کمک های نقدی مردم سرعت بخشید.
همچنین این بانک، ضمن تخصیص یک میلیارد ریال از هزینه تبلیغاتی خود در بدو امر، توانست تا روز پنج شنبه مورخ ٢٥ آبان ماه ٩٦ با تجمیع مبلغی بالغ بر ٣٣ میلیارد ریال از طریق مزایای یک روز مرخصی کارکنان بانک و شرکت های تابعه و کمک های نقدی هموطنان به یاری مردم شریف این منطقه بشتابد.
در ادامه این همدلی ها، بانک صادرات ایران با ارسال ٨ دستگاه خودپرداز از مدیریت شعب استان های کرمانشاه، خوزستان، مرکزی و لرستان به مردم آسیب دیده یاری رساند و به سرعت بیش از ٥ هزار دستگاه خودپرد از این بانک در سراسر کشور با ارائه امکان ویژه، آماده دریافت و انتقال سریع وجوه اعطایی مردم به هموطنان رنج کشیده از زلزله شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: