کد خبر: ۵۳۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
از آشوب در زیمبابوه تا سقوط یورو در اروپا
تجارت آنلاین: آشوب در زیمبابوه پس از امتناع موگابه از کناره گیری، تقویت حقوق بازنشستگان در چین، کاهش نرخ یورو پس از شکست آلمان در تشکیل ائتلاف و چالش نمایندگان جمهوریخواه با لایحه مالیاتی از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز دوشنبه دنیا هستند.
*آشوب در زیمبابوه پس از امتناع موگابه از کناره گیری – گاردین
رئیس جمهور زیمبابوه از سوی حزب زانو اخراج شد اما بار دیگر از استعفا امتناع کرد. بسیاری معتقدند عملکرد رابرت موگابه باعث اعتراضات گسترده برای استیضاح وی خواهد شد. زیمبابوه وارد یک بحران شده است.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*تقویت حقوق بازنشستگان در چین – چاینا دیلی
 چین برای تقویت صندوق امنیت اجتماعی از دارایی های مالی کشور استفاده خواهد کرد. به گفته کارشناسان این برنامه باعث می شود فشار به بازنشستگان را کاهش دهد. جمعیت پیر چین درحال رشد است. 10 درصد از سهام دولت به صندوق شورای ملی و امنیت اجتماعی منتقل خواهد شد.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*کاهش نرخ یورو پس از شکست آلمان در تشکیل ائتلاف – فایننشال تایمز
مذاکرات میان احزاب آلمان برای تشکیل ائتلاف با شکست روبرو شد امری که باعث کاهش قیمت یورو گردید. آنگلا مرکل صدراعظم آلمان با بی ثباتی سیاسی و احتمال برگزاری انتخابات مجدد روبروست.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*چالش نمایندگان جمهوریخواه با لایحه مالیاتی - نیویورک تایمز
سناتور ران جانسون از ویسکانسین به عنوان اولین مخالف از حزب جمهوریخواهان علیه طرح مالیاتی دولت ترامپ نشانه چالش برای مجلس سنا در تصویب این لایحه است. به نظر می رسد طرح مالیاتی با تعلیق بیشتری روبرو شود. رد کردن این طرح توسط یکی از سناتورهای جمهوریخواه تصمیم گیری مجلس را پیچیده می کند.این درحالی است که دونالد ترامپ به دنبال پیشبرد این طرح با هدف کمک به شرکت های تجاری است.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار