کد خبر: ۵۳۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹
معاون‌فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک‌مهر‌اقتصاد، استفاده از خدمات‌نوین‌بانکی را ابزاری برای کسب‌ درآمد، سودآوری و کاهش هزینه‌های عملیاتی عنوان کرد.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مهر اقتصاد در بازدید ستادی از استان البرز، استفاده از خدمات نوین بانکی را ابزاری برای کسب درآمد، سودآوری و کاهش هزینه های عملیاتی عنوان کرد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان البرز، سید مهدی حسینی - معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک - ضمن بازدید از شعب استان البرز با حضور در نشست هم اندیشی روسای شعب و مدیران دوایر ستاد با بررسی عملکرد استان در حوزۀ خدمات الکترونیک و با تأکید ویژه بر اهمیت گسترش و استفاده از خدمات نوین در نظام بانکی اظهار داشت: خدمات نوین ابزاری برای درآمد، سود آوری و کاهش هزینه های عملیاتی سازمان ها می باشد.     حسینی بیان داشت: نکته قابل تأمل در نظام بانکی کشور و بانک مهر اقتصاد، غفلت از امکان کسب درآمد از بسترهای خدمات نوین بانکی در سیستم بانکی است لذا در کنار درآمدهای حاصل از پرداخت تسهیلات و مدیریت نقدینگی، استفاده از ابزارهای نوین بانکی نه تنها باعث آسایش، آرامش و سرعت در انجام عملیات توسط مشتریان و همکاران می شود بلکه ضمن اثربخشی بالا، سود آوری مستمر و مناسبی نیز داشته که این سود جزء در آمدهای غیر مشاع بوده و بین سهامداران توزیع می شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت برنامه ریزی برای کسب درآمد 1000 میلیارد ریالی از خدمات نوین تأکید کرد و عنوان داشت: اگر هر کس در حیطه کاری خودش درست عمل کند رسیدن به اهداف مورد نظر دور از دسترس نیست.
معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات در ادامه ضمن تشریح برنامه های آتی این معاونت اظهار داشت: فعالیت های  IT که تا قبل از این به عنوان تسهیل کننده فرآیندهای سازمانی به حساب می آمد، با تغییر رویکرد و گسترش حوزه های کاربرد به واحد تصمیم ساز و راهبردی سازمان ها تبدیل شده است.
در ادامه، پیمان موحد - رئیس اداره امور شعب استان البرز - نیز ضمن قدر دانی از حضور به موقع و اثربخش معاونت  معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات بیان داشت: با توجه به قابلیت های موجود، استان البرز می تواند با تلاش مستمر تمامی همکاران در زمینه جلب مشارکت مشتریان برای استفاده از خدمات نوین گام های مؤثری بردارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: