کد خبر: ۵۳۴۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
از افزایش فشار ترامپ بر کره شمالی تا ایستادگی مرکل
تجارت آنلاین: ایستادگی مرکل پس از شکست مذاکرات ائتلاف، افزایش فشار ترامپ بر کره شمالی، خروج 59 هزار زلزله زده هاییتی از آمریکا و بازرسی از گروه طرفدار برگزیت از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز سه شنبه دنیا هستند.
*ایستادگی مرکل پس از شکست مذاکرات ائتلاف – فایننشال تایمز
با شکست مذاکرات تشکیل دولت ائتلافی ، صدراعظم آلمان از استعفا دادن امتناع کرد. آنگلا مرکل متعهد شد در صورتی که انتخابات تازه برگزار شود بار دیگر در انتخابات سراسری شرکت خواهد کرد وی تاکید کرد آلمان نیازمند ثبات است.بحران تشکیل دولت آینده مرکل را از توازن خارج کرده و باعث نگرانی در اروپا شده است.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*افزایش فشار ترامپ بر کره شمالی – وال استریت ژورنال
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که تحریم های بیشتری علیه کره شمالی اعمال خواهد شد. ترامپ تاکید کرد که کره شمالی حامی ترور در کشورهای همسایه است.درمقابل وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد این تحریم ها سمبلیک خواهند بود.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*خروج 59 هزار زلزله زده هاییتی از آمریکا – نیویورک تایمز
با پایان یافتن مهلت دوره حمایتی کاخ سفید از زلزله زدگان هاییتی ، 59 هزار شهروند هاییتی باید خاک آمریکا را ترک کنند. دولت از زمان زلزله هاییتی 2010 شهروندان این کشور در آمریکا به سر می برند اکنون دولت ترامپ خواستار پایان دادن به حضور این افراد است که در ایالت فلوریدا مستقر هستند.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*بازرسی از گروه طرفدار برگزیت – گاردین
گروه طرفدار برگزیت (رای برای ترک) تحت بازرسی درباره هزینه های این کمپین پیش از برگزاری همه پرسی برگزیت قرار گرفته است.این گروه متهم است که بیش از هزینه 7 میلیون پوندی خود خرج تبلیغ برای خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را کرده است.   
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار