کد خبر: ۵۳۴۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳
با اپليکيشن آپ به آساني مي‌توان در هر ساعت از شبانه‌روز و حتي روزهاي تعطيل بيمه‌نامه شخص ثالث خريداري و آن‌را در سراسر کشور به‌صورت رايگان دريافت کرد.


خريد بيمه‌نامه شخص ثالث با استفاده از اپليکيشن آپ براي اولين بار است که در صنعت بيمه کشور فراهم شده و کاربران مي‌توانند با نصب و استفاده از اپليکيشن آپ روي گوشي تلفن همراه هوشمند خود، بدون مراجعه حضوري به شعب يا نمايندگي‌هاي بيمه، با حفظ تخفيف‌هاي قبلي اقدام به خريد بيمه‌نامه شخص ثالث کنند و بيمه‌نامه خود را در محل دلخواه تحويل بگيرند. 

اين سرويس در حال در اپليکيشن آپ ارائه شده است که اين اپليکيشن در آينده نزديک ميزبان خدمات متنوع ديگري مانند خريد بليت هواپيما و خدمات خودرو خواهد بود که به طيف گسترده کاربران آپ ارائه خواهد شد.
آنچه در ادامه مي‌خوانيد راهنماي جامع و کامل تهيه، خريد و دريافت آنلاين بيمه‌نامه شخص ثالث از طريق اپليکيشن آپ است.

 راهنماي خريد بيمه‌نامه شخص ثالث در اپليکيشن آپ
کاربران بايد به اين نکته توجه داشته باشند که تنها زماني مي‌توان اقدام به خريد بيمه‌نامه شخص ثالث خودرو کرد که يک ماه از اعتبار بيمه‌نامه باقي مانده باشد.

1-پس از ورود به اپليکيشن آپ گزينه بيمه و سپس بيمه‌نامه شخص ثالث را انتخاب کنيد.

 



2- سپس وارد صفحه موافقت نامه خريد بيمه مي‌شويد و بعد از مطالعه، آن‌ را تاييد کنيد.
3-در ادامه مشخصات خودرو که شامل شماره پلاک، نوع خودرو، نوع استفاده و سال ساخت را وارد و مرحله بعد را انتخاب کنيد.



4-در مرحله بعد اطلاعات آخرين بيمه‌نامه خود را شامل تاريخ انقضا و تعداد کوپن‌هاي بيمه‌نامه خود را (و در صورتي که تعداد کوپن‌هاي شما کامل باشد بايد تعداد سال و درصد تخفيف درج شده در آخرين بيمه‌نامه) نيز وارد کنيد.

 

 

 

5-اطلاعات خريدار بيمه (بيمه‌گذار) را که شامل کد ملي و تاريخ تولد است را وارد و گزينه استعلام را انتخاب کنيد.
6- در اين مرحله خلاصه اطلاعات بيمه خريداري شده نمايش داده مي‌شود. اين اطلاعات را با دقت مطالعه و پس از تائيد وارد مرحله بعد مي‌شويد.




7-سپس آدرس و مشخصات تحويل گيرنده بيمه‌نامه را وارد کنيد.
8- تصوير کامل آخرين بيمه‌نامه و کارت خودرو را آپلود کنيد. سپس گزينه تاييد و پرداخت را انتخاب و با وارد کردن اطلاعات کارت بانکي خود مبلغ بيمه‌نامه را پرداخت کنيد.
9-پس از پرداخت مبلغ، بيمه‌نامه بلافاصله صادر و در زمان و آدرس اعلام شده به‌صورت رايگان براي شما ارسال خواهد شد.
علاوه بر امکان خريد بيمه‌نامه شخص ثالث، با اپليکيشن آپ مي‌توان انواع بيمه مانند؛ بيمه مسافري خارج از کشور، بيمه آتش‌سوزي مسکوني، بيمه آتش‌سوزي طرح اصناف، بيمه حوادث انفرادي و بيمه حوادث سفر داخل کشور را نيز تهيه و خريداري کرد. گفتني است اپليکيشن آپ با بيش از 8 ميليون کاربر، يکه‌تاز پرداخت موبايلي کشور است و روزانه ميليون‌ها کاربر از خدمات رايگان پرداخت موبايلي آپ شامل کارت به کارت، خريد شارژ، خريد بسته‌هاي اينترنت، پرداخت قبض‌هاي خدماتي، نيکوکاري، خريد بيمه، خريد بليت قطار، خريد سيم کارت آپتل و ... بهره مي‌برند.

 


نام:
ایمیل:
* نظر: