کد خبر: ۵۳۴۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
مراسم اختتامیه دوره های آموزشی مدیریت استعدادها و جانشین پروری با حضور معاون سرمایه انسانی و مدیر کل امور مدیران بانک مهر اقتصاد در مرکز آموزش حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد؛ رضا عسگری_ معاون سرمایه انسانی بانک_ در این مراسم ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده های زلزله زده در استان های غرب کشور اظهار امیدواری کرد که این قبیل دوره های آموزشی بر غنای علمی و دانش تخصصی همکاران بیفزاید.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت احساس مسئولیت در فعالیت های شغلی و حرفه ای، خاطر نشان کرد: بانک مهر اقتصاد از ابتدا تا کنون بر اساس همین شعار شکل گرفته است و خود را نسبت به سپرده گذاران و سایر ذی نفعان مسئول می داند به صورتیکه پیشرفت و موفقیت های حاصل شده در این سال ها نتیجه این نوع نگاه بوده است.
عسگری در بخش دیگری از سخنان خود امانتداری، راستگویی، التزام به اجرای عدالت، اشتیاق به خدمت گذاری و ساده زیستی را از مولفه های یک مدیر اسلامی دانست و اظهار کرد: امانتداری باید در اولویت مدیران یک بنگاه اقتصادی قرار گیرد چرا که از این رهگذر می توان مانع از هدر رفت سرمایه های مردم شد و به این واسطه اعتماد مشتریان را جلب نمود.
وی خدمت به خلق خدا را نعمت بزرگی از جانب پروردگار دانست و عنوان کرد: بر اساس تعالیم اسلامی باید مراجعه کنندگان را ولی نعمت خود بدانیم و شاکر باشیم که در جایی قرار گرفته ایم که می توانیم به بندگان خدا خدمت نمائیم.
عسگری در پایان سخنان خود بر توسعه دانش و مهارت های فردی، توجه به رشد و پیشرفت کارکنان، ارزیابی عملکرد علمی به صورت منطقی، برقراری توازن بین کار و زندگی تاکید کرد و گفت: باید همواره خدا را شاهد و ناظر اعمال خود بدانیم و لحظه ای از یاد او غافل نباشیم.
در ادامه، یدالله احمدی_ مدیر مرکز آموزش حضرت عبدالعظیم حسنی_ نیز ضمن ارائه گزارشی از کم و کیف برگزاری دوره های آموزشی مدیریت استعدادها و جانشین پروری، عنوان کرد: این دوره ها در سه مقطع زمانی برگزار گردیده و مباحثی همچون: تجزیه و تحلیل صورت های مالی، روانشناسی کار، مدیریت و منابع انسانی، مهندسی مجدد فرآیندها، اخلاق اسلامی و اخلاق حرفه ای، حقوق بانکی، حراست و ایمنی توسط اساتید خبره حوزه بانکداری برای فراگیران تدریس شده است.
گفتنی است در پایان این مراسم فراگیران از آقایان عسکری- معاون سرمایه انسانی، دکتر ابراهیمی- مدیرکل امور مدیران، همکاران شرکتی مرکز آموزش و سایردست اندرکاران برگزاری این دوره تقدیر به عمل آوردند.  

نام:
ایمیل:
* نظر: