کد خبر: ۵۳۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) به مناسبت پایان سیطره داعش خطاب به سردار سلیمانی پیامی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از محمد مخبر خطاب به سردار سلیمانی در خصوص پایان سیطره داعش پیامی صادر کرد که این پیام به شرح ذیل است:
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
الَّذِينَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ 
وَأُولَٰئِكَ هُمُ الْفَائِزُونَ

سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سليماني

سلام عليكم
سلام خدا بر شهيدان ...
سلام خدا بر بزرگمرداني كه حماسه هايي از جنس خون و ماندگاري آفريدند ...
سلام خدا بر مجاهدان باموالهِم و انفُسِهِم طريق محبت و ايمان، كساني كه همواره با رشادت خود فصل زريني در تاريخ بشريت به يادگار گذاردند ...
امروز نه براي ملت ايران، بلكه براي همه بشريت روز بزرگي است. روزي كه همه كفر و پليدي با هدف خدشه به اسلام عزيز غده سرطاني داعش را ايجاد و پرورش دادند تا بتوانند به زعم خود خاك بر چهره اين طريق سعادت بپاشند ولي خبر نداشتند كه خاك بر خورشيد مي پاشند و طرفي نمي بندند.
 امروز ملت بزرگ ايران به اين فرزندان شجاع، آگاه و فداكار خود مي بالد و ياد شهداي مدافع حرم هيچگاه از اذهان اين مردم رشيد پاك نخواهد شد. ای كاش امروز امام عزیز هم در ميان ما بود و اين صحنه ها را نظاره ميكرد كه نسل برخاسته از انقلاب چگونه با پرچمداري خلف صالحش از مظلوم دفاع مي كند و هيچ ظلمي را در هيچ نقطه اي از عالم بر نمي تابند.
بر شهداي اين مسير چون همداني ها، شاطري ها و حججي ها بايد درود فرستاد و بر مادراني كه اين رشيدمردان در دامانشان رشد كردند مرحبا گفت.
اين پيروزي بزرگ را به رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگ ايران، شما دلير مرد عزيز و همه همسنگرانتان در اين مسير تبريك عرض مي نمايم و از خداوند متعال براي شما توفيق و براي برای مردم ايران سعادت و رستگاری آرزومندم.
برادر کوچک شما محمد مخبر

نام:
ایمیل:
* نظر: