کد خبر: ۵۳۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳
مدیرعامل شرکت بیمه‌کوثر به‌‌منظور تسریع در پرداخت خسارت به بیمه‌‌شدگان در مناطق زلزله‌زده غرب کشور حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط‌عمومی بیمه‌کوثر؛ مجید مشعلچی فیروزآبادی پ به‌همراه رییس سازمان بازنشستگی نیروهای‌مسلح، مدیرعامل موسسه توانمندسازی نیروهای‌مسلح و مدیران ستادی و سرپرستی استان‌ها با حادثه‌دیدگان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
وی ضمن ابراز تاسف و همدردی با حادثه‌دیدگان و تسلیت به بازماندگان از تسریع در پرداخت خسارت به آن‌ها خبرداد و گفت: یکی از اهداف حضور من در منطقه، پیگیری تصمیم اتخاذ شده در جلسه مشترک با مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی نیروهای‌مسلح مبنی بر کاهش آلام زلزله‌زدگان است.  
مدیرعامل شرکت با اشاره به اینکه از ساعت‌های نخست وقوع حادثه اقداماتی ازجمله استقرار چادرهای خسارت سیار در مناطق مختلف، اعزام تیم‌های پرداخت خسارت و افزایش ساعت فعالیت کارشناسان انجام شده است، افزود: امید است با اقدامات صورت گرفته و فعالیت تمام‌وقت تیم‌های ارزیابی خسارت و کارشناسان سرپرستی‌ها، تکمیل پرونده‌های حادثه‌دیدگان و پرداخت خسارت‌ها سرعت یابد.
مجید مشعلچی فیروزآبادی با بیان اینکه ما هرگز از خودگذشتگی‌ها و دلاورمردی‌های مرزنشینان غرب کشور در هشت‌سال دفاع مقدس را فراموش نمی‌کنیم، تاکید‌کرد: مدیران و کارشناسان بیمه‌کوثر برای یاری‌رسانی به آسیب‌دیدگان از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.
وی همچنین در دیدار با کارشناسان استانی ضمن دلجویی از همکاران آسیب‌دیده و دغدار از تلاش بی‌وقفه آن‌ها در خدمت‌رسانی به حادثه‌دیدگان تقدیر و تشکر کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: