کد خبر: ۵۳۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
رکورد رشد اقتصادی در اروپا
تجارت آنلاین: کاهش خرید سهام در آمریکا، رکورد رشد اقتصادی در اروپا، 235 کشته در حمله تروریستی به مسجدی در مصر و توافق همکاری چین و جیبوتی از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز شنبه دنیا هستند.
*کاهش خرید سهام در آمریکا -  وال استریت ژورنال
شرکت های بزرگ آمریکا سرعت خرید سهام در بازارهای بورس را به پایین ترین سطح خود در پنج سال اخیر رساندند که دلیل آن افزایش قیمت سهام است. درحالیکه رشد شاخص سهام در آمریکا و رشد اقتصادی باعث ورود پول بیشتر به بازارهای بورس است شرکت ها میزان خرید سهام خود را کاهش دادند.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

* رکورد رشد اقتصادی در اروپا- فایننشال تایمز
شاخص خرید مدیران یا PMI در منطقه پولی یورو حاکی از رکورد بالای رشد بازار کار و تولید کارخانجات در ماه نوامبر شد که بالاترین میزان در هفده سال اخیر است. اقتصاد این منطقه در ماه نوامبر با رشد و شکوفایی همراه بوده است و ارزش یورو در بهترین موقعیت خود قرارگرفته و توانسته توجه سرمایه گذاران خارجی را به خرید این ارز جلب کند.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*235 کشته در حمله تروریستی به مسجدی در مصر – نیویورک تایمز

حملۀ تروریستی درمسجدی در شمال مصر باعث کشته شدن ۲۳۵ نفر  و ۱۳۰ تن زخمی شد.این حمله با بمبگذاری  در مسجد «الروضه» در نزدیکی شهر «العریش» مرکز استان سینای شمالی شروع شد. مهاجمان ابتدا بمبی را منفجر کرده و سپس به سوی نمازگزاران درحال خروج از مسجد تیراندازی کردند.    
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*توافق همکاری چین و جیبوتی – چاینا دیلی

چین و جیبوتی با امضای توافق هایی ، همکاریهای خود را تقویت کرده و گسترش خواهند داد. درمیان توافق های صورت گرفته پکن به این کشور آفریقایی وام خواهد پرداخت.روابط چین و جیبوتی از 38 سال گذشته ایجاد شده و اکنون شی جین پینگ خواستار عمیقتر شدن این روابط شده است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار