کد خبر: ۵۳۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴
در مراسمی که عصر چهارشنبه اول آذرماه در سالن اجتماعات بانک مرکزی از اعضا تیم بانک پارسیان، تقدیر شد.


در مراسمی که عصر چهارشنبه اول آذرماه در سالن اجتماعات بانک مرکزی، با حضور دکتر سیف، مدیر کل بانک مرکزی، دکتر پرویزیان مدیر عامل بانک پارسیان و رییس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی، دکتر جمشیدی، دبیر کل کانون بانک ها،همچنین جمعی از مقامات بانکی و دانشگاهی و نیز تیم های منتخب برگزار شد ، از اعضا تیم بانک پارسیان، تقدیر شد.
در این گردهمایی، نخست آقای دکتر جمشیدی، دبیر کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی ضمن  ایراد گزارشی در خصوص شیوه برگزاری این المپیاد گفت: این المپیاد پس از تشکیل شدن جلسات و کارگروه های متعدد مردادماه سال جاری ، برگزار شدو از میان ۱۸ بانک خصوصی، ۱۴۰ نفردر قالب تیم های 12 نفره  در این رویداد علمی شرکت کردند که در نهایت موسسه اعتباری کوثر رتبه  اول ، بانک دی رتبه  دوم، بانک های انصار و پارسیان به طور مشترک رتبه سوم را از آن خود کردند. وی ابراز امیدواری کرد، زمینه های ارتقای شغلی برگزیدگان این دوره، در بانک ها فراهم آید. 
رییس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی از شناسایی و بهره مندی از نیروی های شایسته شبکه بانکی خبر داد.
آقای دکترپرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان، با بیان اینکه این المپیاد در واقع مسابقه دانش بانکی در موضوعات مختلف بوده است گفت: بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی با تمام توان مشارکت فعال داشته اند و خوشبختانه امروز شاهد آیین تقدیر از برگزیدگان این مراسم هستیم.
رییس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی هدف از این المپباد را شناسایی، تربیت و بهره مندی از نیروهای شایسته نظام بانکی عنوان کرد.
پرویزیان افزود: همواره این رهنمود از سوی رییس کل بانک مرکزی مبنی بر تقویت و ایجاد جایگاهی برای کانون بانک های خصوصی وجود داشت و امیدواریم این کانون در آینده بتواند ضمن تایید اعتبارحرفه ای همکاران نظام بانکی و حمایت از حقوق صنفی اعضای شبکه بانکی، در فرآیند تصمیم گیری های نظام بانکی نقش به سزایی داشته باشد.
فراخوان رییس کل بانک مرکزی برای پویش  «بازار پولی عاری از موسسات غیرمجاز »
رییس کل بانک مرکزی، با اشاره به دستاوردهای بانک مرکزی و دولت در زمینه مبارزه قاطع با موسسات غیر مجاز، از کارکنان و نخبگان نظام بانکی خواست، ایده های خود را در پاسخ به سوال «چه راه کارهایی برای برچیده شدن زمینه شکل گیری مجدد موسسات اعتباری غیرمجاز در جامعه وجود دارد؟» تحت پویشی با عنوان «بازار پولی عاری از موسسات غیر مجاز»  ارایه کنند که طی مراسمی از بهترین ایده ها و مقالات در این زمینه، تقدیربه عمل خواهدآمد.
سیف با اشاره به اینکه نظام بانکی نیاز مبرم به نیروی انسانی مستعد و مجهز به دانش روز دارد تصریح کرد: در دوران تحریم های ناعادلانه، نظام بانکی از بُعد عملیات بانکی متاسفانه از قافله دانش روز بین المللی عقب ماند که لازم است این عقب ماندگی با اقدامات درخور و شایسته جبران شود.
رییس کل بانک مرکزی با ارزشمند دانستن برگزاری اولین المپیاد علمی بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی این اقدام را گامی در جهت افزایش انگیزه کارکنان بانک ها خواند و گفت: کارکنان نظام بانکی نیروی محرکه اقتصاد کشور هستند و اگر بانک ها تحرک لازم را نداشته باشند اقتصاد به اهداف غایی خود نخواهد رسید.
وی افزود: اگر چه شبکه بانکی با چالش هایی روبروست لیکن با توجه به بانک محور بودن اقتصاد کشور، نقش نظام بانکی علیرغم مشکلات انباشته چند دهه گذشته کماکان پررنگ و حائز اهمیت است.
سیف با بیان اینکه الزام امروز نظام بانکی گرایش به رویکرد آموزش های کاربردی است افزود: با توجه به این موضوع موسسه عالی آموزش بانکداری ایران همچون رویه های بین المللی، رویکرد سنتی ارایه مدارک را به رویکرد آموزش های کاربردی و مورد نیاز نظام بانکی تغییر داده است و خوشبختانه خلا دوره های کاربردی با رویکرد کنونی موسسه عالی آموزش بانکداری ایران در حال جبران است.
در ادامه این مراسم، از تیم ها و نفرات برتربا ارائه لوح تقدیرو هدایایی، قدردانی شد. گفتنی است اعضای تیم پارسیان که متشکل ازآقایان رضامحمدحسینی، سید مهدی موسوی ، مهردادشجاعیان، محمدکاردان ،سجادسلیمان نیا، حسین یعقوبی، محمد سالاری و خانم ها شهربانو خیزاب، سپیده طورجی راغب ، زهرا ایوزخانی، صدیقه صادق زاده و نسرین اقبالی بودند که توانستند رتبه سوم تیمی را از آن خود سازند. روابط عمومی پارسیان برای این عزیزان، آرزوی بهروزی و سرافرازی در تمامی مراحل زندگی می نماید.

نام:
ایمیل:
* نظر: