کد خبر: ۵۳۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران در ديدار با علي زرافشان معاون آموزش متوسطه وزير آموزش و پرورش بر پتانسيل بالاي اين بانک در ارائه خدمات مطلوب به فرهنگيان تاكيد كرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، اکبری با اشاره با اقدامات شایسته و موثر اين بانک در حوزه مسئوليت هاي اجتماعي و کمك به رفع مايحتاج ضروري اقشار نيازمند خصوصاً تلاش براي توسعه عدالت تحصيلي در مناطق محروم كشور بيان داشت: بانك قرض الحسنه مهرايران بر اساس ماموريت اجتماعي كه بر عهده دارد توجه به دانش آموزان مستعد و توانمند مناطق محروم كشور را در اهداف و سياست هاي خود ترسيم نموده است.
وی افزود: در سال تحصیلی جدید ۳۳هزار بسته آموزشي - بهداشتي را در اختيار معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش قرار داديم تا در مناطق محروم کشور توزيع شود، اين برنامه ها در راستاي توزيع صحيح عدالت تحصيلي و ايجاد شرايط برابر براي دانش آموزان انجام شده و تقويت زمينه هاي اين نوع همکاري را خواهانيم.
دکتر مرتضی اکبری اظهارداشت: در این اقدام بالغ بر ۳۰۰ هزار قلم ملزومات آموزشی، بهداشتي و ورزشي به ارزش ۱۵ ميليارد ريال از محل بخشي از بودجه تبليغاتي بانک براي دانش آموزان نيازمند با اولويت مناطق محروم تهيه شده و در مدارس آموزش متوسطه شبانه روزي استان هاي آذربايجان غربي، ايلام، بوشهر، چهارمحال و بختياري، خراسان جنوبي، خوزستان، کرمان، كهگيلويه و بويراحمد، هرمزگان، لرستان، كردستان و سيستان بلوچستان توزيع شده است.
وی با اشاره به رشد ۴۸ درصدی منابع قرض الحسنه این بانک در ۸ ماه گذشته، خاطرنشان ساخت: این رشد از استقبال و رضايتمندي مشتريان بانک و خير و برکت سنت الهي قرض الحسنه نشات مي گيرد و معتقديم که بخش وسيعي از اين منابع تجميع شده بايد به رفع مشكلات مالي اقشار متوسط و ضعيف جامعه تخصيص پيدا كند به همين منظور در عرصه مسئوليت هاي اجتماعي بيشتر تلاش خواهيم كرد.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در رابطه با زلزله اخیر مناطق غرب کشور اظهارداشت: ساخت فضاهای علمي و احداث مدارس در مناطق آسيب ديده از زلزله استان کرمانشاه از نيازهاي اساسي بوده که براين اساس، بانك قرض الحسنه مهر ايران، با رويكرد حمايت از تحصيل دانش آموزان مناطق آسيب ديده اين استان در بازسازي مدارس روستايي اين مناطق مشاركت مي كند.

نام:
ایمیل:
* نظر: