کد خبر: ۵۳۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان
تجارت آنلاین: 50 میلیارد پوند هزینه جدایی انگلیس از اتحادیه اروپا، پاپ خواستار آشتی ملی درمیانمار شد، آزمایش موشک قاره پیما توسط کره شمالی و خودکشی ژنرال چینی با افشای پرونده فساد مالی از جمله مهمترین تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های روز چهارشنبه دنیا هستند.
*50 میلیارد پوند هزینه جدایی انگلیس از اتحادیه اروپا – گاردین
انگلیس با پذیرش شرایط اتحادیه اروپا با پرداخت غرامت 50 میلیارد پوندی روبروست. به نظر می رسد دولت انگلیس آماده پذیرش این هزینه است.این هزینه می تواند فرانسه و آلمان را برای مذاکره و توافقات آینده راضی نگه دارد.
از آزمایش موشک بالستیک کره شمالی تا خودکشی ژنرال چینی

*پاپ خواستار آشتی ملی درمیانمار شد – فایننشال تایمز
پاپ فرانسیس در سفر خود به میانمار از صحبت درباره مسلمانان روهینگا خوداری کرد درعین حال خواستار اتحاد و عدم تبعیض در این کشور شد.پاپ در دیدار با آنگ سان سوکی گفت کشور از خشونت رنج می برد و این امر باعث عمیق شدن اختلافات شده است.
از آزمایش موشک بالستیک کره شمالی تا خودکشی ژنرال چینی

*آزمایش موشک قاره پیما توسط کره شمالی – نیویورک تایمز
کره شمالی یک موشک بالستیک «قاره پیما» آزمایش کرد. به گفته ستاد مشترک ارتش کره جنوبی این موشک بالستیک  نسخه نهایی از تلاش برای ساخت موشک های قاره پیما است. این آزمایش نشانگر قابلیت دسترسی این موشک تا قاره آمریکا است.پرتاب این موشک توسط پیونگ یانگ تنها یک هفته پس از آن صورت می گیرد که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا کره شمالی را در فهرست کشورهای «حامی تروریسم» قرار داد.
از آزمایش موشک بالستیک کره شمالی تا خودکشی ژنرال چینی

*خودکشی ژنرال چینی با افشای پرونده فساد مالی – ساوت چاینا مورنینگ پست
ژانگ یانگ، یک مقام ارشد کمیسیون مرکزی ارتش ، در ارتباط با برخی مقامات فاسد چین تحت بازجویی قرار داشت و چند روز پیش در خانه، خود را به دار آویخت. تحقیقات از ژانگ یانگ در چارچوب عملیات مبارزه با فساد در چین صورت گرفت که پیشتر بسیاری از کارکنان دولتی به این دلیل بازداشت شدند.
از آزمایش موشک بالستیک کره شمالی تا خودکشی ژنرال چینی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار