کد خبر: ۵۳۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
۴ هزار بسته آموزشی و ورزشی از ۳۳ هزار بسته اختصاص یافته به مدارس شبانه روزی با اولويت مناطق محروم در تفاهم نامه في ما بين بانک قرض الحسنه مهر ايران و معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در استان سيستان و بلوچستان توزيع شد.


به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، بیش از ۴ هزار بسته آموزشی و ورزشي شامل کيف و کوله، گرم کن و كفش ورزشي، لوازم التحرير و ... در ميان دانش آموزان مقطع متوسطه مدارس شبانه روزي ۱۷ شهرستان استان سيستان و بلوچستان توزيع گرديد.
این اقلام در ۲۷ مدرسه دخترانه و پسرانه دوره اول تا سوم متوسطه در شهرستان های زهک، هیرمند، بنجار، نیمروز، هامون، خاش، سراوان، سيب و سوران، بم پشت، سرباز، راسک، دلگان، بزمان، فنوج، نيک شهر، دشتياري و بنت به دانش آموزان مستعد و نيازمند اختصاص يافت.
مسعود مسعودی مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهرایران در استان سیستان و بلوچستان در اين رابطه بيان داشت: اين بانک در راستاي انجام مسئوليت هاي اجتماعي، شناسايي دانش آموزان مستعد، تقويت عدالت تحصيلي و نهادينه کردن فرهنگ قرض الحسنه با همکاري آموزش و پرورش اين طرح را با محوريت استعداديابي و هدايت تحصيلي دانش آموزان اجرا نموده است.
وی گفت: توجه به مقوله آموزش با هدف پرورش و بالفعل نمودن استعدادهای درونی و بالقوه دانش آموزان امری مهم و وظيفه اي عمومي مي باشد و بانک قرض الحسنه مهرايران با هدف گسترش بيش از پيش عدالت تحصيلي، بخشي از بودجه تبليغاتي خود را به اين امر مهم اختصاص داده است.
مسعودی تصریح کرد: عدالت آموزشی مانند عدالت اجتماعی جزء مطالبات و درخواست‌هاي مردم به ويژه در استاني به بزرگي و پهناوري سيستان و بلوچستان است و بانک قرض الحسنه مهرايران با توزيع بيش از ۳۳ هزار بسته آموزشي، بهداشتي و ورزشي به ارزش ۱۵ ميليارد ريال و همچنين مشارکت در بازسازي مدارس مناطق زلزله زده استان هاي غربي کشور، گامهاي موثري را در اين راستا برداشته است.

نام:
ایمیل:
* نظر: