کد خبر: ۵۳۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵
یک مقام مسئول اعلام کرد:
رئیس اتحادیه بارفروشان از بیشتر بودن قیمت بخش عمده میوه‌های تولید داخل از میوه‌های وارداتی از جمله موز خبر داد.
سبقت قیمت میوه‌های داخلی از میوه‌های وارداتی!
رئیس اتحادیه بارفروشان از بیشتر بودن قیمت بخش عمده میوه‌های تولید داخل از میوه‌های وارداتی از جمله موز خبر داد.
حسن صابری با اشاره به اینکه امروز انار در میدان مرکزی میوه و تره بار ۲۵۰۰ تا ۷۰۰۰ تومان عرضه شده است، افزود: انگور بی دانه زرد از ۴۰۰۰ تا ۵۵۰۰ تومان ، انگور مهری۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان ، میوه به از ۲۵۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان ، کیوی ۱۵۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان، خرمالو شمال از ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان ، خیار رسمی ۱۷۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان ، سیب زرد لبنانی ۱۳۰۰ تا ۴۵۰۰ هزار تومان فروخته می شود.
قیمت گلابی بیروتی ۸۰۰۰ تا ۱۱۰۰۰ تومان، پرتقال جنوب ۳۰۰۰ تا ۶۵۰۰ ، نارنگی تخم ژاپنی ۲۰۰۰ هزار تا ۶۰۰۰ ، موز ۳۰۰۰ تا ۴۲۰۰ هزار تومان و لیمو شیرین ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰تومان است.
صابری با اشاره به افزایش ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومانی در قیمت انواع میوه گفت: نارنج بین ۹۰۰ تا ۲۰۰۰ و هندوانه بین ۵۰۰ تا ۱۷۰۰ تومان به فروش می رسد.
رئیس اتحادیه بار فروشان افزود: بادمجان قلمی از ۹۰۰ تا ۲۵۰۰تومان ، پیاز زرد ۱۰۰۰ تا ۱۸۰۰، پیاز قرمز ۱۴۰۰ تا ۲۴۰۰، فلفل دلمه ای سبز ۱۵۰۰تا ۳۵۰۰ تومان، کاهو پیچ سالادی ۵۰۰تا ۱۲۰۰ تومان، کدو مسمایی ۱۲۰۰ تا ۲۰۰۰ هزار تومان، کلم سفید از ۴۰۰تا ۱۲۰۰ تومان ،گوجه فرنگی نو از ۲۰۰۰ تا ۴۵۰۰، کلم قرمز از ۸۰۰ تا ۱۳۰۰ تومان ، لوبیا سبز از ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰، هویج از ۶۰۰ تا ۱۵۰۰ ، سیب زمینی از ۷۰۰ تا ۱۶۰۰ ،سبزی خوردن از ۱۰۰۰ تا ۱۷۰۰ وسبزی جور از ۸۰۰ تا ۱۵۰۰ در هر کیلوگرم فروخته می شود.
وی قیمت سیر خشک را از ۱۳ تا ۱۷ هزار تومان اعلام کرد و گفت: هر کیلوگرم لیموترش ریز از ۸ تا ۱۸ هزار تومان و لیمو ترش سنگی از ۷۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ هزار تومان فروخته می شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: