کد خبر: ۵۳۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
مدیر بازرگانی چانگان در دومین نمایشگاه بین الملی خودرو تهران خبر داد:
شرکت چانگان شریک تجاری گروه خودروسازی سایپا در دومین نمایشگاه خودرو تهران از دو محصول جدید CS55 و CS95 رونمایی کرد.
معرفی دو محصول جدید چانگان
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از سایپا نیوز:  ژونگ وی مدیر بازرگانی حوزه خاورمیانه چانگان با اشاره به بررسی تولید و عرضه دو محصول جدید در بازار ایران، اظهار داشت: در دومین نمایشگاه بین المللی خودر تهران دو محصول جدید CS55  و CS95  برای اولین بار در این نمایشگاه  معرفی شده که با  استقبال بازدید کنند گان روبرو شده است.
وی افزود:  محصول جدید  CS95 در فروردین ماه امسال وارد بازار جهانی شده است و خودرویی جدید در کلاس شاسی بلند(suv) است که تنها پس از چهار ماه عرضه در بازار به رقم فروش 46 هزار دستگاه دست یافته است.
ژونگ وی گفت : شرکت چانگان در سال جاری 11محصول جدید را به بازار معرفی کرده است که دو محصول جدید این شرکت در این دوره از نمایشگاه تهران در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.
مدیر بازرگانی حوزه خاورمیانه چانگان با اشاره به اینکه شرکت چانگان تاکنون موفقیت های چشم گیری را در حوزه فروش در بازار ایران کسب کرده است، گفت: ایران یکی از مهمترین بازارهای خارجی شرکت چانگان محسوب می شود.
وی در خصوص همکاری با سایپا گفت: خط تولید محصولات چانگان در فروردین ماه گذشته در سایت کاشان ایجاد و راه اندازی شد و در شهریور ماه همان سال محصول CS35  در این شرکت به تولید رسید.
ژونگ وی وجود زیرساخت های مورد نیاز و حمایت گروه خودروسازی سایپا را در زمینه فروش محصول، عاملی مهم برای حضور گروه چانگان به عنوان شریک تجاری سایپا در بازار این کشور دانست و افزود: امیدوارم با تعاملات بیشتر و سرعت بخشیدن به توسعه همکاری ها بزودی شاهد عرضه محصولات مشترک در بازار داخلی و بین المللی باشیم.
وی تاکید کرد: خوشبختانه با همکاری خوب  شرکت سایپا بومی سازی محصولات چانگان در ایران انجام شده است.
مدیر بازرگانی گروه خودرو سازی چانگان عرضه محصولات  مشترک سایپا و چانگان را با توجه به قیمت مناسب و بالا بودن کیفیت، برگ برنده این دو شرکت در بازار ایران دانست و افزود: امید است این  همکاری ها دریچه ای باشد برای تعاملات بیشتر دو گروه خودرو سازی سایپا و چانگان  و بتوانیم برای توسعه کسب و کار صنعت دو کشور گام های اساسی تری برداریم.
برچسب ها: سایپا ، CS55 ، CS95 ، تجارت آنلاین
نام:
ایمیل:
* نظر: