کد خبر: ۵۳۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱
نخستین سفر استانی روحانی در دولت دوازدهم؛
رییس جمهور همزمان با هفته وحدت و در اولین سفر استانی دولت دوازدهم؛ صبح شنبه برای دیداری دو روزه از سیستان و بلوچستان وارد این استان شد.
رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان سفر کرد
رییس جمهور همزمان با هفته وحدت و در اولین سفر استانی دولت دوازدهم؛ صبح شنبه برای دیداری دو روزه از استان سیستان و بلوچستان وارد این استان شد.
حجت الاسلام و المسلمین  حسن روحانی به همراه شماری از معاونین رییس جمهور، وزرا و مسوولان مرتبط، در نخستین مرحله از سفر خود به استان سیستان و بلوچستان وارد زابل شد و در فرودگاه مورد استقبال استاندار، آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی و جمعی از مقامهای محلی استان  قرار گرفت.
رییس‌ جمهور در بدو ورود به زابل درباره این سفر گفت: بسیار خوشحالم که اولین سفر استانی در دولت دوازدهم به استان سیستان و بلوچستان است. اصلی‌ترین دلیل انتخاب استان سیستان و بلوچستان به عنوان اولین مقصد سفرهای استانی ، تشکر از حضور پرشور و چشمگیر مردم این استان در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 است.
روحانی افزود: در این سفر پیگیر روند تحقق برنامه‌ها و وعده‌هایی خواهم بود که در سفر سال 93 به مردم داده شد و همچنین طرح‌ها و برنامه‌هایی نیز در این سفر برای عمران و آبادانی بیش از پیش استان اعلام خواهد شد.
رییس جمهور اظهار داشت: در این سفر علاوه بر زابل به زاهدان و چابهار نیز سفر خواهم کرد.در چابهار فاز یک اسکله شهید بهشتی افتتاح خواهد شد و مراسم روز 16 آذر روز دانشجو را نیز در دانشگاه زاهدان با حضور دانشجویان و دانشگاهیان برگزار خواهیم کرد.
رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان سفر کرد

رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان سفر کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار