کد خبر: ۵۳۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
کناره گیری امپراتور ژاپن از قدرت
تجارت آنلاین: انتقاد از طرح ضدفساد چین، چالش تازه نخست وزیر انگلیس، رشد سود شرکت ها با تصویب طرح مالیاتی ترامپ و کناره گیری امپراتور ژاپن از قدرت از جمله مهمترین تیترهای صفحه نخست روزنامه های روز یکشنبه دنیا هستند.
*انتقاد از طرح ضدفساد چین – نیویورک تایمز
کارشناسان حقوقی نسبت به رویکرد چین در سرکوب به بهانه مبارزه با فساد ابراز نگرانی کردند و معتقدند دولت چین با اینکار خود را بالاتر از قانون قرارخواهد داد. شی جین پینگ رئیس جمهور چین یک سازمان تازه را برای مبارزه با متخلفان مالی که سرمایه ها را از کشور خارج کردند ایجاد کرده است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*چالش تازه نخست وزیر انگلیس – آبزرور
ترزا می نخست وزیر انگلیس با بحرانی تازه پس از استعفای دسته جمعی تیم مشاور امور اجتماعی روبرو شد.در یک ضربه تازه وزیرکار که ریاست کمیسیون اجتماعی را برعهده دارد اعلام کرد که او و سه تن از مقامات کمیسیون استعفا می دهند.این استعفا در زمانی است که نخست وزیر انگلیس به دنبال دستیابی به توافق درباره برگزیت است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*رشد سود شرکت ها با تصویب طرح مالیاتی ترامپ – واشنگتن پست
تجارت شرکت های بزرگ بار دیگر با رشد همراه شد که نتیجه تصویب طرح کاهش مالیات از سوی سنای آمریکا بود درعین حال آینده طبقه متوسط هنوز مشخص نیست. کارشناسان معتقدند طرح جدید مالیاتی باعث می شود تا به طبقه متوسط بیشترین فشار وارد شود.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*کناره گیری امپراتور ژاپن از قدرت – ژاپن تایمز
امپراتوری ژاپن پس از سه دهه سلطنت ، در تاریخ 30 آوریل ۲۰۱۹ از سمتش کناره گیری می کند؛ این نخستین کناره‌گیری در سلسله امپراتوری ژاپن از حدود دو قرن پیش محسوب می‌شود. قرار است "ناروهیتو" ولیعهد ۵۷ ساله آکیهیتو، امپراتور سالخورده ژاپن جانشین وی ‌شود.
 مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار