کد خبر: ۵۴۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
از حمله ترامپ به اف بی آی تا افزایش فعالیت سعودی ها در بانک های سوئیس؛
تجارت آنلاین: افزایش فعالیت های مشکوک مشتریان سعودی بانک های سوئیس، افزایش فقر در میان کودکان انگلیس، افزایش سرمایه گذاری در بورس آمریکا و حمله ترامپ به اف بی آی از جمله مهمترین تیترهای روز دوشنبه روزنامه های جهان هستند.
*افزایش فعالیت های مشکوک مشتریان سعودی بانک های سوئیس – فایننشال تایمز
بانک های سوئیسی گزارش هایی از فعالیت های مشکوک در حساب برخی از مشتریان سعودی خود را به اداره مبارزه با پولشویی سوئیس ارائه کردند که بخشی از خدمات پلیس فدرال این کشور است. این گزارش حاکی از نگرانی بانک ها از وجود پول شویی  و فساد در رابطه با دستگیری 200 تاجر ثروتمند و شاهزاده عربستان سعودی است. اگرچه بانک های سوئیس موظف به حفظ اطلاعات محرمانه مشتریان هستند اما درعین حال موظف به گزارش انتقالات مشکوک هستند.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*افزایش فقر در میان کودکان انگلیس – گاردین
700 هزار کودک و همچنین بازنشستگان انگلیس در چهار سال اخیر با افزایش سطح فقر روبرو شدند. خانواده های انگلیسی سعی در برآورده کردن هزینه های زندگی هستند. براساس تحقیق صورت گرفته نزدیک به 400 هزارنفر کودک و 300 هزارنفر سالمند بالای 65 سال در سال 2016 در فقر زندگی می کنند که بسیار بیشتر از سالهای 2013 است.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*افزایش سرمایه گذاری در بورس آمریکا – وال استریت ژورنال
سرمایه گذاران خارجی به بازارهای بورس آمریکا هجوم آوردند که سطح فروش و معاملات را به بالاترین سطح در هشت سال اخیر رساند. سرمایه گذاران خارجی امسال 66.4 میلیارد دلار از بازار بورس آمریکا خریداری کردند.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*حمله ترامپ به اف بی آی – نیویورک تایمز
دونالد ترامپ در توئییت تازه خود حمله غیرعادی به سازمان اف بی آی کرده است. اف بی آی درحال بررسی اتهام رابطه کمپین انتخاباتی ترامپ با روسیه است. ترامپ اف بی آی را متهم به اعمال تبعیض علیه خود کرد.مایک فلین مشاور سابق ترامپ اخیرا تایید کرد که با روس ها رابطه داشته است.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار