کد خبر: ۵۴۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴
گزارش آبان ماه ارزیابی کیفی خودروسازان منتشر شد
مطابق این گزارش چهار خودروی پژو 405 ، تیبا 2 و ساینا و تیبای سایپا- سیتروئن همگی در این کلاس قیمتی موفق به کسب یک ستاره کیفی شدند. دو خودروی سایپا X131 و سایپا X132 شرکت سایپا و همچنین سایپا X131 نیز هر کدام تنها یک ستاره به دست آوردند.
۷ خودروی بی کیفیت بازار را بشناسید + جدول
بر اساس گزارش ارزشیابی کیفیت خودروهای ساخت داخل در آبان ماه امسال ۷ خودروی بی کیفیت بازار اعلام شدند.
به گزارش تجارت آنلاین از تسنیم، مطابق گزارش ارزشیابی خودروهای ساخت داخل در آبان‌ماه امسال در گروه سبک و در بخش وانت، وانت تندر ایران خودرو با دریافت سه ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در سطح قیمتی پایین تر 500 میلیون ریال به خود اختصاص داد و وانت‌ مزدا کارا 2000 تک کابین و وانت سایپا 151 شرکت سایپا با کسب دو ستاره کیفی در رده بعدی جای گرفتند.
در بخش سواری خودروهای نیومزدا 3 و گرند ویتارای در سطح قیمتی بالاتر از یک هزار میلیون ریال با کسب چهار ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروها را به دست آوردند. در سطح قیمتی 750 میلیون تا یک هزار میلیون ریال نیز خودروهای هیوندا 20i و کیاسراتوی چهار ستاره کیفی دریافت کرده اند.
 همچنین در سطح قیمتی 250 تا 500 میلیون ریالی خودروهای رنو ساندرو و پارس تندر پارس خودرو و خودروهای پژو 207 اتوماتیک و تندر 90 پلاس اتوماتیک با دریافت چهار ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولید ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند. خودروهای تندر 90،رانا، دنا پلاس، پژو 206، پژو 206SD  به همراه تندر 90 پارس خودرو و آریو دنده ای نیز در این کلاس قیمتی سه ستاره کیفی به دست آوردند.
مطابق این گزارش چهار خودروی پژو 405 ، تیبا 2 و ساینا و تیبای سایپا- سیتروئن نیز همگی در این کلاس قیمتی موفق به کسب یک ستاره کیفی شدند. در کلاس قیمتی پایین تر از 250 میلیون ریال نیز دو خودروی سایپا X131 و سایپا X132 شرکت سایپا و همچنین سایپا X131 هر کدام تنها یک ستاره به دست آوردند. این خودروها در ارزشیابی مهر ماه نیز یک ستاره ای بودند.

۷ خودروی بی کیفیت بازار را بشناسید + جدول۷ خودروی بی کیفیت بازار را بشناسید + جدول۷ خودروی بی کیفیت بازار را بشناسید + جدول
نام:
ایمیل:
* نظر: