کد خبر: ۵۴۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹
چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی صنایع مفتولی، سیم وکابل، اتصالات و ماشین آلات وابسته در مجموعه شهرآفتاب برگزار می شود.
نمایشگاه بین المللی صنایع مفتولی در شهرآفتاب برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، محمد رئوف قادری اظهار کرد : حضور شرکتها و موسسات مرتبط با این صنعت، برای حضور در این نمایشگاه با استقبال خوبی مواجه شده و جایگاه شرکت های خارجی در این دوره از نمایشگاه به خوبی مشهود است.
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه ایران وایر می تواند سبب رشد صنعت سیم و کابل در کشور شود ، گفت: خوشبختانه همکاری خوبی با نماینده دوسلدورف آلمان برای برگزاری این نمایشگاه صورت گرفته است و بیش از 130 شرکت داخلی و خارجی تازه ترین تکنولوژی، تولیدات و خدمات خود را به نمایش عموم می گذارند.
وی افزود: در چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع مفتولی،سیم و کابل، اتصالات و ماشین آلات وابسته ایران (IRANWIRE) بیش از 40 شرکت داخلی و 90 شرکت خارجی مشارکت دارند.
قادری با بیان اینکه در خصوص این نمایشگاه اطلاع رسانی خوبی صورت گرفته است ، بیان کرد: با جدیت به دنبال استاندارد سازی نمایشگاهها هستیم و امیدواریم مردم نیز از این نمایشگاهها استقبال و بازدید کنند.
چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع مفتولی، سیم و کابل، اتصالات و ماشین آلات وابسته ایران از 15 تا 18 آذر هر روز از ساعت 10 تا 17 در محل نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب تهران میزبان مخاطبان و دست اندرکاران این صنعت است.
نام:
ایمیل:
* نظر: