کد خبر: ۵۴۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹
زلزله لنگرود را لرزاند
به گزارش تجارت آنلاین زلزله‌ ای به بزرگی 4 و 8 دهم ریشتر عصر دیروز گیلان و قزوین را لرزاند و مردم این استان ها را با هراس مواجه کرد. بر اساس آمار مصدومان این زلزله به 30 نفر رسیده است.
زلزله لنگرود را لرزاند
به گزارش تجارت آنلاین زلزله‌ ای به بزرگی 4 و 8 دهم ریشتر عصر دیروز گیلان و قزوین را لرزاند و مردم این استان ها را با هراس مواجه کرد.
زمین‌لرزه تهران حوالی ساعت 19 دیروز رخ داد و شدت آن 8/4  درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ثبت شده است.
مرکز زلزله شهر لنگرود در استان گیلان ثبت شده است. این زلزله در ۷ کیلومتری لنگرود (گیلان)، ۱۲ کیلومتری رودبنه (گیلان) و ۱۲ کیلومتری کومله (گیلان) در عمق ۲۳ کیلومتری زمین رخ داد.
بر اساس اعلام مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زمین لرزه ای به بزرگی چهار و هشت دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر)، ساعت 18 و 57 دقیقه و 17 ثانیه روز گذشته (سه شنبه) گیلان را لرزاند.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان آخرین آمار مصدومان زلزله غروب روز گذشته (سه شنبه) در این استان را 30 نفر اعلام کرد.

پیمان اسدی بیان کرد: این تعداد از مصدومان در بیمارستان های لنگرود، املش، شهید انصاری رودسر، آستانه اشرفیه و لاهیجان مراجعه کرده و تحت درمان قرار گرفتند.
وی اظهار داشت: از این تعداد 13 نفر در بیمارستان لنگرود شامل چهار مرد و 9 زن، سه مرد در بیمارستان نیکوکار املش، دو مرد و یک زن در بیمارستان انصاری رودسر، هشت نفر شامل یک مرد و هفت زن در بیمارستان سیدالشهدا ، یک مرد و یک زن در بیمارستان شفا لاهیجان و یک زن در بیمارستان کوثر آستانه اشرفیه خدمات دریافت کردند.
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان خاطرنشان کرد: بیشترین عضو آسیب دیده، دست و پا بوده و تنها یک نفر دچار ضربه به سر شده است.
.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار