کد خبر: ۵۴۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
مراسم تودیع و معارفه روسای شعب آبادان و خرمشهر شرکت بیمه ایران معین برگزار شد.

این مراسم با حضور آقای ابراهیم حمیدی مدیرعامل، آقای حسن اسلامی‌پناه رئیس هیات مدیره، آقای علیرضا شباهنگ معاون فنی، آقای حسین پایندانی مدیر امور شعب نمایندگان و کارگزاران و همکاران شعب و نمایندگان شعب آبادان و خرمشهر برگزار شد.

سخنران ابتدایی این مراسم آقای حمیدی مدیرعامل بیمه ایران معین بود. آقای حمیدی با اشاره به ترکیب پرتفوی  شعب آبادان و خرمشهر، و سهم ۷۰ درصدی ثالث از حق بیمه تولیدی این شعب خطاب به نمایندگان گفت:  بیمه شخص ثالث در آمد پایداری برای شما نیست، با عنایت به نقش فناوری اطلاعات در کسب و کار بیمه، سهم در آمدی شما در معرض تهدید است، برای تثبیت وضعیت در آمدی خود باید به فروش بیمه های زندگی به لحاظ بلند مدت بودن آن اهتمام کنید.

مدیرعامل بیمه ایران معین همچنین پیشنهادکرد بسته تبلیغاتی کاملی با هم فکری با نمایندگان و شعب تهیه و در منطقه آزاد اروند اجرا شود.

 وی درادامه از زحمات آقایان فرج الهی و حیاتیان تشکر و قدردانی و برای مدیران جدید آقایان غلامرضایی و برخجسته آرزوی موفقیت کردند.

آقای حمیدی ضمن تشکر از  زحمات کارکنان و نمایندگان دو شعبه خرمشهر  و آبادان ابراز امیدواری کرد که تغییرات مدیریتی ایجاد شده در منطقه آزاد اروند  موجبات بهبود امور در این منطقه را فراهم آورد؛ وی همچنین از همه همکاران و نمایندگان منطقه آزاد اروند خواست با حمایت کامل از رییس شعبه عملکرد مثبتی را برای شرکت بیمه ایران معین رقم بزنند.

آقای حسن اسلامی پناه رئیس هیات مدیره بیمه ایران معین سخنران  بعدی این مراسم بود. ایشان در بخشی از سخنانش اظهار داشت: فکر، فعالیت، تجدید نیرو، همراهی و توانمندی شما نمایندگان و کارکنان شعب  با توجه به بازارها موجود و پتانسیل موجود موجب پیشرفت خواهد شد.

آقای شباهنگ معاون فنی شرکت نیز در جمع کارکنان و نمایندگان شعب آبادان و خرمشهر با تشکر از زحمات روسای قبلی گفت: از تمامی ظرفیتهای هر دو شعبه آبادان و خرمشهر به ترتیبی که همدیگر را کامل کنند باید استفاده شود و انتظار می‌رود که به این تغییرات به عنوان یک فرصت خوب نگاه شود.

 معاون فنی شرکت با تاکید بر اینکه تغییر جدید نسبت به گذشته الزامیست بیان کرد: فعالیت در رشته‌های بیمه زندگی از انتظارات جدی مديران شرکت است.

در ادامه آقای پایندانی مدیر امور شعب و نمایندگان و کارگزاران که پیش از این سرپرستی شعبه آبادان را نیز بر عهده است اظهار داشت: در دوران سرپرستی منطقه آزاد اروند همه تلاش خود را براي ارتقای هر چه بیشتر کمی و کیفی شعب خرمشهر و بالاخص آبادان انجام دادم.

 در پایان این مراسم از زحمات آقای عباس فرج الهی رییس سابق شعبه خرمشهر تقدیر به عمل آمد و آقای مهدی  برخجسته به عنوان رییس جدید این شعبه معرفی شد.

آقای مهدی برخجسته رییس جدید شعبه خرمشهر دارای مدرک فوق لیسانس حمل و نقل دریایی و هم اکنون دانشجوی دکترای علوم سیاسی و روابط بین الملل است. وی سابقه همکاری با بیمه دی و بیمه آرمان را در کارنامه کاری خود دارد و در حال حاضر در دانشگاه آزاد واحد شیراز مدیریت بیمه تدریس می‌کند.

آقای حسین غلامرضایی نیز به عنوان رییس جدید شعبه آبادان معرفی شدند. رییس جدید شعبه آبادان لیسانس مدیریت بیمه خود را از دانشگاه تهران اخذ کرده است درحال حاضر دانشجوی فوق‌لیسانس مدیریت بیمه است. وی نزدیک به 20 سال سابقه همکاری با بیمه البرز دارد.

شرکت بیمه ایران معین ضمن تبریک به آقایان غلامرضایی و برخجسته برای این همکاران در سمت جدیدشان آرزوی  توفیق روز افزون دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: