کد خبر: ۵۴۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
اخراج دوازده هزار نیروی کار جنرال الکتریک
تجارت آنلاین: انتقاد از سیاست مودی در آلودگی هوای هند، اخراج دوازده هزار نیروی کار جنرال الکتریک، رشد بالای اقتصاد آمریکا و استقبال از توافق انگلیس با اتحادیه اروپا درباره برگزیت از جمله مهمترین تیترهای صفحه نخست روزنامه های رو شنبه دنیا هستند.
*انتقاد از سیاست مودی در آلودگی هوای هند – نیویورک تایمز
شمال هند درحال غرق شدن در دودی غلیظ از هوای آلوده است منتقدان می گویند نارندا مودی با سیاست های طرفدار تجارت باعث شدت این مشکل شده است.اخیرا آلودگی هوا در هند به سطحی رسید که مسابقات پرطرفدار کریکت در استادیوم خالی از میلیون ها تماشاچی برگزار شد و بازیکنان با ماسک برچهره وارد زمین شدند.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*اخراج دوازده هزار نیروی کار جنرال الکتریک - فایننشال تایمز
شرکت بزرگ جنرال الکتریک با لرزه های شدید در صنعت انرژی جهانی روبروست و در آخرین رویکرد برای حفظ توازن اقدام به اخراج 12 هزار تن از نیروهای کاری خود در بخش برق کرد و نیروهای خود را به 18 درصد کاهش داد. این خبر نشانه تلاش این شرکت برای تنظیم با بازار انرژی است. بازارهای نفت و گاز با کاهش قیمت ضعیف شده اند و شرکت جنرال الکتریک مجبور به کاهش قیمت خدماتش شده است.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

 *رشد بالای اقتصاد آمریکا – وال استریت ژورنال
اقتصاد آمریکا با رشدی بالا روبرو شده که ناشی از افزایش آمار استخدام در بازار کار است. میزان حقوق در ماه نوامبر نیروی کار نشانه تقویت وضعیت اقتصادی بوده است.این امر باعث رشد تولید در نیمه آخر سال به 3 درصد شده است.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*استقبال از توافق انگلیس با اتحادیه اروپا درباره برگزیت - گاردین
درحالیکه نمایندگان حزب محافظه کار از توافق انگلیس با اتحادیه اروپا استقبال کردند ، اتحادیه اروپا نسبت به تاخیرهای آینده هشدار داد.پیروزی سخت ترزا می در بروکسل از سوی تمامی اعضای حزب تشویق شد اما تاخیرهای اتحادیه اروپا می تواند بحث درباره تجارت را تا اواخر سال 2018 به تاخیر بی اندازد.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار