کد خبر: ۵۴۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰
هم زمان به میلاد با سعادت نبی اکرم حضرت محمد مصطفی(ص) بزرگ ترین رویداد اقتصادی و بازرگانی در اروند فعالیت رسمی خود را آغاز نمود.

جشنواره خرید اروند که از چند ماه قبل به پیشنهاد محمود عیدان ترک زاده معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند مطرح گردید، پس از برنامه ریزی ها و هماهنگی های صورت گرفته و طبق اطلاع قبلی از 14 آذر ماه سال جاری در سرتاسر مراکز خرید و بازارهای آبادان و خرمشهر کار خود را آغاز نمود.
تقویت و رشد بازارها و اقتصاد خرد منطقه آزاد اروند و جهش به سوی رونق بخشی به کسب و کارهای زود بازده از طریق همگرایی در بازارهای آبادان و خرمشهر از مهم ترین اهداف این رویداد بزرگ اقتصادی در اروند است.
جشنواره خرید سال هاست که در مهم ترین اقتصادهای نوظهور و توسعه یافته جای خود را باز نموده است و امروز با راه انداز این جشنواره در منطقه آزاد اروند، فصلی تازه از سیاست گذاری های اقتصادی و سرمایه گذاری در آبادان و خرمشهر شکل می گیرد.
حضور اسماعیل زمانی مدیر عمل و رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند و محمود عیدان ترک زاده معاون سرمایه گذاری و  توسعه کسب و کارها و رئیس جشنواره خرید طلایی اروند در مراسم افتتاحیه در روز میلاد با سعادت رسول اکرم(ص) در محل افتتاح این جشنواره و در میان مردم در مراکز خرید، رسما آغازی برای فعالیت این جشنواره بود.
معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در پیامی این رویداد را به همه شهروندان عزیز اروند در آبادان و خرمشهر و مینو شهر تبریک عرض نمود و این رویداد بزرگ را نتیجه همکاری و تلاش ویژه فعالان اقتصادی و تجار و بازرگانان در حوزه کسب و کار آبادان و خرمشهر قلمداد کرد.
ترک زاده در این پیام خطاب به فعالان اقتصادی گفت: به شریان حیاتی اقتصاد منطقه آزاد اروند خونی تازه تزریق شد. بی تردید مهم ترین عامل در این میان نقش تاثیر گذار شما طراحان کسب و کار و فعالان در اقتصاد جان تازه گرفته آبادان و خرمشهر است. اینجانب با تمام توان و انرژی از شما تشکر می کنم و از خداوند منان می خواهم در مسیر رشد و رونق اشتغال و کسب و کار و جهش اروند به سوی تحقق پیشرفت مطلوب اقتصادی، توفیقی دوباره برای خدمت را به اینجانب عطا کند.
معاون سرمایه گذاری افزود: در این میان تشکر ویژه خود را از مدیر عامل محترم سازمان، جناب آقای اسماعیل زمانی دارم که با درایت و هوشمندی و نگاه بلند مدت به توسعه اقتصادی، مسیر را برای نزدیک شدن به اهداف کلان در اقتصاد اروند هموار نمود.
ترک زاده در پایان خاطر نشان کرد: جشنواره خرید اروند یک رویداد فرااقتصادی و تجاری است و در دل خود دغدغه اصلی شهروندان منطقه را جای داده است. امروز در این رویداد نقش فرهنگ و هنر را در جهت همیاری و همراهی با رونق در تجارت و اقتصاد در آبادان و خرمشهر مشاهده می کنیم. این در حالی است که در اقتصاد، توسعه فرهنگی و اجتماعی از مهم ترین شاخص ها و پیش فرض های توسعه اقتصادی محسوب می شود. در جشنواره خرید اروند حضور هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر در کنار این رویداد اقتصادی، نوید بخش حرکت و توسعه همه جانبه در آبادان و خرمشهر است.
خرمشهر و آبادان با ظرفیت ها و پتانسیل های پرتوان در حوزه های مختلف اقتصادی می توانند در آینده ای نزدیک مرکزی مهم برای توسعه گردشگری و اقتصاد نوین در عرصه کسب و کار تبدیل شوند و اینجانب و مجموعه معاونت سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارها در تلاش برای برنامه ریزی، سیاست گذاری برای رونق بخشی به اقتصاد پرتوان اروند با تمام شاخص های آن هستیم و در پایان از تمام عوامل برگزاری جشنواره خرید طلایی اروند نهایت سپاس و تشکر خود را اعلام می کنم و آرزوی اروندی سربلند را در قله های اقتصادی و توسعه، از خداوند متعال خواستارم
@investinarvand
نام:
ایمیل:
* نظر: