کد خبر: ۵۴۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
مصطفی یزدانجو مدیر امور شعب استانهای بانک ایران زمین به اتفاق محمد رضا سبزواری مدیر استانی این بانک از شعب استان چهارمحال و بختیاری بازدیدکردند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی: مدیر امور شعب استان ها در این بازدید ضمن بررسی عملکرد سال جاری شعبه شهر کرد در بخش جذب منابع، شناسایی و بررسی ظرفیت ها، پتانسیل موجود برای جذب منابع پایدار و تبیین راهکار های متناسب با بازار هدف را مهم عنوان و با اشاره به ضرورت تلاش در جهت جذب منابع ارزان قیمت، فعالیت شعب بر پایه نرخ سود را نادرست و بر بازاریابی و تجهیز منابع ارزان قیمت تاکید نمود. 
یزدانجو با بیان ضرورت نگاه ویژه به کاهش هزینه های عملیاتی شعب اظهار داشت: این مهم موجب افزایش توان رقابتی شده و صرفه جویی های صورت گرفته سودآوری شعب و به تبع آن بانک شده و موجب افزایش بهره وری و ارتقاء جایگاه بانک در میان رقبا را در بر خواهد داشت.
مدیر شعب استان ها با تاکید فراوان بر امر مشتری مداری، بازاریابی و استفاده از ظرفیت ها و نوآوری جذب منابع بدون اتکا بر نرخ سود را عامل اصلی پیشرفت در راستای تحقق آرمان ها و اهداف بانک ایران زمین دانست و تلاش همگان را خواستار شد.
در پایان این بازدید پس از شنیدن نظرات و پیشنهادات همکاران شعب، ضمن تشکر از تلاش آنها رهنمودهای خود را به منظور عملکرد همکاران بیان کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: