کد خبر: ۵۴۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
از مشکلات خانم نخست وزیر تا نسخه چینی برای اقتصاد
تجارت آنلاین: چالش تازه برای ترزا می در راه برگزیت، آتش سوزی بی پایان در کالیفرنیا، اقتصاد اولویت دولت چین در سال آینده و ورود ماکرون به خاورمیانه با عقب نشینی آمریکا از جمله مهمترین تیترهای صفحه نخست روزنامه های روز یکشنبه دنیا هستند.
*چالش تازه برای ترزا می در راه برگزیت – فایننشال تایمز
نخست وزیر انگلیس با چالش های بسیاری در روند مذاکره برای جدایی کشورش از اتحادیه اروپا روبروست. ترزا می در مرحله دوم مذاکرات تنها کمتر از یک سال فرصت دارد تا روابط تازه را با اتحادیه اروپا شکل دهد.براساس توافقات اولیه انگلیس بین 40 تا 45 میلیارد یورو را باید برای جدای به اتحادیه اروپا پرداخت کند.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*آتش سوزی بی پایان در کالیفرنیا – لوموند
ایالت کالیفرنیای آمریکای با موجی تازه از آتش سوزی روبروشده است. صدها هزار نفر خانه های خود را ترک کرده اند. دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای کالیفرنیا وضعیت اضطراری اعلام کرده است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*اقتصاد اولویت دولت چین در سال آینده – چاینا دیلی
حل مشکلات اقتصادی و فقر و کنترل آلودگی محیط زیست در دستور کاری دولت چین در سال آینده میلادی قرار دارد. چین سعی خواهد کرد تا از رخ دادن ریسک های اقتصادی جلوگیری کند.انتظار می رود با برقراری قوانین سختگیرانه  رشد اقتصادی چین در سال 2018 بیشتر شود.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*ورود ماکرون به خاورمیانه با عقب نشینی آمریکا – نیویورک تایمز
رئیس جمهور فرانسه درحال رسیدن به نقشی جهانی و کلیدی در خاورمیانه و تبدیل شدن به چهره دموکراسی در چالش های منطقه  است این درحالی رخ می دهد که بسیاری معتقدند آمریکا با ریاست جمهوری دونالد ترامپ در حال ترک رهبری جهان است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار