کد خبر: ۵۴۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
10 کراس اوور گرانقیمت دنیای خودرو را بشناسید
گران قیمت‌ترین خودروهای جهان، همیشه یک بحث داغ در صنعت خودروسازی و رسانه‌های وابسته به آن بوده است. در این گزارش با 10خودروی گرانقیمت دنیا در رده خودروهای شاسی بلند آشنا می شوید.
گران قیمت‌ترین خودروهای جهان، همیشه یک بحث داغ در صنعت خودروسازی و رسانه‌های وابسته به آن بوده است، اما امروز در یک مقاله مشابه، قصد صحبت در رابطه با گران قیمت ترین خودروهای شاسی بلند جهان را خواهیم داشت که تنها محصولات عرضه شده در بازار را پوشش می‌دهد و اسمی از خودروهای جدید هم چون شاسی بلند تانک رضوانی و یا خودروی لامبورگینی اوروس که هنوز به مشتریان تحویل داده نشده است، در این لیست دیده نمی‌شود.

۱۰- بی ام و X۶ M:

 گران‌ترین خودروهای شاسی‌بلند دنیا+تصاویر

 برای جذابیت مقاله اگر از آخر شروع کنیم، اول از همه به خودروی شاسی بلند BMW X۶ M خواهیم رسید که در این لیست به عنوان ارزانترین خودروی شاسی بلند معرفی شده است. اما همانطور که گفتیم، تنها ارزانترین خودروی این لیست خواهد بود که با حداکثر قیمت ۱۲۲ هزار و ۳۴۵ دلار، باز هم در بازار چندان ارزان نخواهد بود. گفتنی است که این خودرو همچون نسل جدید X۵ M از یک پیشرانه ۴.۴ لیتری هشت سیلندر توربو دوقلو سود می‌برد که قادر به تولید ۵۶۷ اسب بخار قدرت خواهد بود.

۹- بی ام و X۵ M:

 گران‌ترین خودروهای شاسی‌بلند دنیا+تصاویر

 بسیار جالب است که در این لیست، خودروی شاسی بلند X۵ M بالاتر از برادر بزرگتر خود یعنی X۶ M قرار میگیرد، زیرا به ادعای منابع خبری، این خودرو در نسخه فول آپشن خود با حداکثر قیمت ۱۲۳ هزار و ۶۴۵ دلار فروخته خواهد شد که همچون نسل جدید X۶ M، از یک پیشرانه هشت سیلندر توربوشارژر ۴.۴ لیتری با حداکثر خروجی قدرت ۵۶۷ اسب بخاری در زیر کاپوت خود سود میبرد. تجهیزات قابل سفارش اتومبیل هم شامل سیستم هشدار نقاط کور، قابلیت پشتیبانی از اپل کارپلی، سیستم دید در شب، سیستم رانندگی نیمه مستقل، شارژر تلفن همراه و همچنین وای فای برای سیستم سرگرمی اتومبیل خواهد شد.

۸- ولوو XC۹۰ T۸ توئین انجین پلاگین هیبریدی:

 گران‌ترین خودروهای شاسی‌بلند دنیا+تصاویر

 نسخه‌های استاندارد ولوو XC۹۰ شاید در این لیست جایی نداشته باشد، اما نسخه پلاگین هیبریدی این اتومبیل در نسخه‌های فول آپشن خود موفق به دریافت جایگاه "هشتم" در لیست گران قیمت‌ترین خودروهای شاسی بلند جهان شده است. برای داشتن این مدل، شما حداقل نیاز به پرداخت هزینه ۱۰۵ هزار و ۸۹۵ دلار خواهید داشت که می‌توان به صورت سفارشی، تجهیزاتی بر روی اتومبیل نصب کرد و قیمت نهایی اتومبیل را بسیار افزایش داد. در ادامه گفتنی است که سیستم محرک این خودرو متشکل از یک موتور ۲ لیتری بنزینی و موتورهای الکتریکی خواهد بود که یک اقتصاد سوخت عالی برای ولوو XC۹۰ به همراه داشته است.

۷- مرسدس بنز GLE AMG ۶۳ S ۴MATIC Coupe:

 گران‌ترین خودروهای شاسی‌بلند دنیا+تصاویر

 در جایگاه هفتم این لیست شاسی بلند مرسدس بنز GLE AMG ۶۳ S ۴MATIC Coupe قرار گرفته است که با حداکثر قیمت ۱۳۰ هزار و ۸۴۴۰ دلار به مشتریان عرضه خواهد شد. این نسخه نام کوپه دارد، اما تنها بازمانده از نسل GLE با چهار درب خواهد بود که دارای پیشرانه ۳ لیتری شش سیلندر توربوشارژر بوده و می‌تواند ۳۸۵ اسب بخار قدرت داشته باشد، هرچند سفارشی سازی این اتومبیل فراموش نشده و می‌توان حدود ۱۸ هزار دلار تجهیزات اضافی بر روی اتومبیل خود نصب کرد و یا ویژگی‌های اتومبیل خود را ارتقا داد.

۶- مرسدس بنز GLS AMG ۶۳ ۴MATIC:

 گران‌ترین خودروهای شاسی‌بلند دنیا+تصاویر

 شاسی بلند درشت هیکل GLS AMG ۶۳ ۴MATIC می‌تواند دیگر خودروی گران قیمت این لیست باشد که نیروی مورد نیاز خود را برای حرکت، از یک پیشرانه ۵.۵ لیتری هشت سیلندر توربودوقلو تامین می‌کند که قادر به تولید ۵۷۷ اسب بخار قدرت خواهد بود. برای خرید این شاسی بلند لوکس مرسدس بنز، شما می‌توانید تا ۱۴۱ هزار و ۷۵ دلار هزینه کنید و صاحب یکی از مدل‌های فول آپشن این اتومبیل شوید.

۵- تسلا مدل X:

 گران‌ترین خودروهای شاسی‌بلند دنیا+تصاویر

 شاسی بلند تسلا مدل X با درب‌های بال مانند خود، بدون شک یکی از محبوب‌ترین شاسی بلند جهان به شمار می‌آید، اما یقینا برای داشتن این خودروی شاسی بلند منحصربه فرد، نیاز به پرداخت هزینه بالایی خواهید داشت که در این خصوص کمپانی خودروسازی تسلا برای مدل‌های فول آپشن اتومبیل از شما ۱۷۳ هزار و ۴۵۰ دلار دریافت خواهد کرد. این خودرو به لطف استفاده از سیستم محرک قدرتمند و باتری‌های ظرفیت بالا، قادر به طی کردن مسافت ۴۶۵ کیلومتر تنها با یکبار شارژ کامل باتری‌های خود است، بویژه سیستم پیشرفته "اتو پایلوت" که یک سیستم رانندگی خودکار به شمار آمده و شما را قادر به کنترل اتومبیل از طریق نرم افزار خواهد کرد که قیمت ۱۷۳ هزار دلاری اتومبیل را توجیه پذیر کرده است.

۴- پورشه کاین توربو S:

 گران‌ترین خودروهای شاسی‌بلند دنیا+تصاویر

 تا پیش از روی کار آمدن بنتلی بنتایگا، شکی در این موضوع نبود که خودروی شاسی بلند پورشه کاین به عنوان سریع‌ترین و لوکس‌ترین خودروی شاسی بلند جهان شناخته شود، اما با این وجود باز هم برند "کاین" حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و چند ماه پیش، نسل جدید آن از سوی کمپانی خودروسازی پورشه رونمایی شد که نسخه "توربو S" آن به یک پیشرانه ۴.۶ لیتری هشت سیلندر توربوشارژر مجهز شده و می‌تواند نزدیک به ۵۷۰ اسب بخار قدرت تولید کند، ولی برای داشتن این خودرو با تمامی امکانات آن، نیاز به پرداخت قیمت ۲۳۳ هزار و ۹۹۰ دلار خواهید داشت که معادل این قیمت، می‌توانید در ماه‌های آینده صاحب یک دستگاه شاسی بلند لامبورگینی اوروس شوید.

۳- لندروور رنجروور V۸ سوپرشارژر SV اتوبیوگرافی LWB:

 گران‌ترین خودروهای شاسی‌بلند دنیا+تصاویر

 این مدل گران قیمت‌ترین نسخه از محصولات لندروور رنجروور خواهد بود، با فضای کابین لوکس و توانایی‌های بی نظیر که می‌تواند تمامی خواسته‌های شما را بویژه در جاده‌های آفرودی برآورده کند، هرچند این سوال بوجود می‌آید که آیا کسی حاضر می‌شود این خودروی بیش از ۲۰۰ هزار دلاری را از جاده‌های صاف و آسفالت خارج کرده و با آن صخره نوردی و یا تپه نوردی کند. به طور کلی، این نسخه از لندروور رنجروور با پیشرانه قدرتمند ۸ سیلندر به قیمت نهایی ۲۳۴ هزار و ۲ دلار به مشتریان عرضه خواهد شد که فقط رنگ آمیزی آن به صورت سفارشی، چیزی بین ۵۱۰۰ الی ۱۴ هزار دلار هزینه دارد.

۲- مرسدس بنز G-Class AMG G ۶۵ ۴MATIC:

 گران‌ترین خودروهای شاسی‌بلند دنیا+تصاویر

 محصولات G کلاس مرسدس بنز همیشه گران قیمت و منحصربه فرد بوده‌اند، بویژه نسخه‌های AMG این اتومبیل که حالا یک نمونه از آن در لیست گران قیمت‌ترین خودروهای شاسی بلند جهان، آن هم در جایگاه دوم این لیست قرار گرفته است. نسخه AMG G ۶۵ ۴MATIC از خانواده ماشین‌های G واگن مرسدس بنز، به قیمت نهایی ۲۴۲ هزار و ۳۸۵ دلار به مشتریان عرضه خواهد شد که تنها رنگ آمیزی بدنه آن حدود ۱۵ هزار دلار خرج دارد. در ادامه این خودرو دارای پیشرانه دوازده سیلندر ۶ لیتری با قدرت ۶۲۱ اسب بخار و گشتاور ۱۰۰۰ نیوتن متری است که بدون شک پاسخگوی تمامی نیازهای راننده خواهد بود.

۱- بنتلی بنتایگا مولینر:

 گران‌ترین خودروهای شاسی‌بلند دنیا+تصاویر

 کمپانی خودروسازی بنتلی در اسفندماه سال گذشته برای اینکه غرفه خود را در نمایشگاه بین المللی ژنو ۲۰۱۷ شلوغ کند، به سراغ تنها خودروی شاسی بلند خود رفت و با استفاده از چرم‌های مرغوب و همچنین استفاده از قطعات چوبی دست ساز در داخل کابین، اقدام به ساخت یک نسخه لوکس و ویژه از بنتلی بنتایگا با لقب جدید "مولینر" گرفت تا به عنوان لوکس‌ترین خودروی شاسی بلند جهان شناخته شود. این خودرو از همان پیشرانه ۱۲ سیلندر استاندارد خود با قدرت ۶۰۰ اسب بخاری استفاده می‌کند، اما برای خرید آن ۳۵۳ هزار و ۵۵۵ دلار نیاز خواهد بود تا بدون رقیب در راس هرم گران قیمت‌ترین خودروی جهان قرار گیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار