کد خبر: ۵۴۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
روز چهارشنبه 8 آذرماه، یونیلیور و شرکت گلستان ایران توافق نامه مشارکت در سرمایه گذاری مشترک را امضا کردند که هدف آن تولید و فروش محصولات غذایی در کشور است.

اين شرکت جدید سرمایه گذاری مشترک، به توسعه، تولید،  بازاریابی و فروش نام های تجاری و خط تولید محصولات غذایی جدید، خواهد پرداخت. جزئیات بیشتر متعاقبا اعلام خواهد شد.

اوزگور کولوکفاکی  مدیر عامل یونیلیور ایران، آسیای میانه و قفقاز در این باره گفت: " از این كه هم افزايي اين مشارکت موجب ارتقا هر دو مجموعه خواهد شد، بسيار خوشحالم. ترکیب متخصصين یونیلیور جهانی در امر تحقیق و توسعه، زنجیره تامین و بازاریابی، با متخصصين گلستان در امر غذا، توانمندی در تولید و توزیع محلی، این همکاری را برای  طرفين جذاب کرده كه در نهايت به نفع كشور [ايران] خواهد بود".

احمد نصیری پور مدیر عامل شرکت گلستان افزود: " از ايجاد این همکاری با یک مجموعه خوشنام جهانی بسیار خوشحالیم.  شركت يونيليور به عنوان يك سازمان متعهد در ايران به خوبي شناخته شده است كه اتحاد آن با شركت گلستان با كارنامه موفق ٧٠ ساله خود قطعاً موجب پيشرفت و رشدي چند برابر، و آینده روشن تری برای ما، مصرف کنندگان و در کل همه مردم ايران خواهد بود. من برای این مشارکت آرزوی موفقیت دارم."










  

نام:
ایمیل:
* نظر: