کد خبر: ۵۴۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
از انفجار بمب در نیویورک تا تسلیم ترزا می؛
تجارت آنلاین: ضربه طرح مالیاتی ترامپ به سرمایه گذاران بورس، تسلیم ترزا می دربرابر تقاضای نمایندگان پارلمان انگلیس، انفجار بمب در نیویورک و استقبال ماکرون از تکنولوژی سبز از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز سه شنبه دنیا هستند.
*ضربه طرح مالیاتی ترامپ  به سرمایه گذاران بورس – وال استریت ژورنال
طرح مالیاتی دولت دونالد ترامپ که توسط نمایندگان جمهوریخواه سنا تصویب شده می تواند بر میلیونها سرمایه گذار بورس تاثیر گذار باشد. براساس این طرح سرمایه گذاران قابلیت فروش سهام شان کاهش پیدا خواهد کرد و آنها باید قدیمی ترین سهام های خود را در ابتدا بفروشند. این امر به دلیل افزایش مالیات بر طبقه متوسط خواهد بود. دراین طرح مالیات شرکت های بزرگ تجاری کاهش و مالیات افراد عادی افزایش خواهد داشت.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*تسلیم ترزا می دربرابر تقاضای نمایندگان پارلمان انگلیس- گاردین
نخست وزیر انگلیس "ترزا می" که از سوی نمایندگان پارلمان تحت فشار است پذیرفت تا کمیته ای از نمایندگان بر مذاکرات و قوانین اتحادیه اروپا و انگلیس را پیش از برگزیت نظارت داشته باشند." ترزا می" برای جلوگیری از قدرت گرفتن حزب کارگر این امر را پذیرفت.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*انفجار بمب در نیویورک – نیویورک تایمز
انفجار یک بمب دست ساز در یکی از پایانه های اتوبوس در میدان تایمز اسکوئر نیویورک 4 زخمی برجا  گذاشت . فرد مظنون به این بمبگذاری بازداشت شده است. بیل دو بلازیو، شهردار نیویورک این حادثه را تلاش برای ارتکاب اقدامی «تروریستی» ارزیابی کرد. عامل حمله روز دوشنبه عقایدالله نام دارد و ۲۷ ساله اهل بنگلادش و راننده تاکسی است. به گزارش کاخ سفید این مرد سال ۲۰۱۱ به آمریکا مهاجرت کرده است. او از طریق اینترنت تحت تبلیغات گروه تروریستی داعش قرار گرفته است.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
 
*استقبال ماکرون از تکنولوژی سبز – لیبراسیون
با عقب نشینی دونالد ترامپ از قرارداد آب و هوایی پاریس، امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه با علاقه ای که به تکنولوژی سبز و دوستدار محیط زیست دارد سعی دارد در اولین اجلاس زمین در پاریس روند مبارزه با تغییرات اقلیمی را با سرمایه گذاری مالی به پیش برد.ماکرون با پیام " کره زمین را دوباره بزرگ کنیم" برای حل بحران تغییرات جوی به 18 دانشمند آمریکایی که به فرانسه نقل مکان کردند جایزه میلیون یوروی داد.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان 


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار