کد خبر: ۵۴۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
گفت و گوی "صریح" نجفی و ساکنان بهشت!
شنیده ها حکایت از آن دارد که صبحانه کاری امروز اعضای شورا با شهردار به تنش ختم شده است. این در حالی است که با وجود تکذیب تنش در این نشست از سوی سخنگو، برخی از اعضا این موضوع را تایید اما از اعلام علنی آن با این جمله که «به مصلحت نیست»، خودداری کردند.
تنش در صبحانه کاری شهردار با اعضای شورای شهر تهران
به گزارش تجارت آنلاین از مهر، به گفته منابع آگاه در جلسه امروز شهردار تهران با اعضای شورا، شهردار پاسخ یکی از اعضا را به تندی داده و در واکنش به اعتراض برخی دیگر از اعضای شورا گفته است "اگر من شهردار تهران هم نباشم فرد اول کشور هستم که این سخنان او واکنش شدید یکی از اعضای شورای شهر را در پی داشته است."
خبر این نشست پرحاشیه در حالی در رسانه ها منتشر شده است که سخنگوی شورای شهر اعلام کرد: تنشی در جلسه صبحگاهی با شهردار نداشتیم.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: جلسات صبحگاهی اعضا با شهردار غیررسمی و بدون مصوبه است و ما در این جلسات در خصوص مسائل، صریح حرف می زنیم.
علی اعطا در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی در خصوص اینکه آیا جلسه صبحگاهی با اعضای شورا به تنش کشیده شد، گفت: تنش کلمه درستی نیست. جلسات غیررسمی با شهردار با هدف هم اندیشی و هماهنگی بیشتر است و در این جلسات ما با صراحت بیشتری حرف می زنیم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا در این جلسه مطرح شده که نجفی گفته است من حمایت فرد نخست کشور را دارم، صحیح است یا نه، گفت: چنین چیزی را تایید نمی کنم اما در این جلسه موضوعات مختلفی مطرح می شود و ابهامات اعضا مطرح و برطرف می شود.
در حالی سخنگوی شورای شهر تهران این اظهارات را بیان می کند که برخی از اعضا نیز در گفتگوهای غیررسمی با خبرنگاران این موضوع را تایید اما از اعلام علنی آن با این جمله که «به مصلحت نیست»، خودداری می کردند.
همچنین در این جلسه برخی از اعضا اعلام کردند اگر این نحوه برخورد با اعضا ادامه داشته باشد، در جلسات صبحگاهی حضور نخواهند یافت و این با ادعای صراحت و حل مشکلات با لحن صریح تفاوت دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر: