کد خبر: ۵۴۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴
بانک صادرات ایران طی شش ماه اول سال ٩٦ در استان لرستان با اعطای بیش از ١٠ هزار فقره تسهیلات به ارزش قریب به ٢٨٥٠ میلیارد ریال، تاثیر جدی در حمایت از تولید، افزایش اشتغال، رفع محرومیت و بهبود سطح معیشت مردم داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک طی شش ماه ابتدای سال جاری در راستای عمل به برنامه های اقتصاد مقاومتی، رونق تولید و اشتغالزایی و حمایت از اقشار آسیب پذیر در بخش های مختلف اقتصادی، مسکن اقشار ویژه، مشاغل خانگی، ازدواج جوانان وحوادث غیر مترقبه استان لرستان ١٠ هزار و ٢٨٥ فقره تسهیلات نزدیک به ٢٨٥٠ میلیارد ریال پرداخت کرده که از این میزان واحدهای اقتصادی در حوزه های مسکن، ساختمان، خدمات، بازرگانی، کشاورزی، صنعت و معدن با دریافت ٦٨٧٦ فقره تسهیلات به ارزش بیش از ٢٣٥٥میلیارد ریال، سهم قابل توجهی در میزان اشتغالزایی استان داشته اند.
بنا براین گزارش، معرفی شدگان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی نیز طی این مدت از قریب به ٦٧ میلیارد ریال وام قرض الحسنه مشاغل خانگی بهره مند شده که در این چارچوب ٥٢٨ نفر مشغول به کار شده اند.
طی مدت یاد شده بانک صادرات ایران دراستان لرستان ٢٥٠ فقره تسهیلات مسکن اقشار ویژه به میزان ١٥٦ میلیارد ریال در اختیار خانواده های محترم شهدا، جانبازان و ایثارگران قرار داده و همچنین در این مدت ٧٥ فقره وام قرض الحسنه حوادث غیر مترقبه به ارزش نزدیک به ٧میلیارد ریال به این استان تخصیص یافته است.
همچنین در راستای حمایت از امر ازدواج نیز بانک صادرات ایران در شش ماه منتهی به پایان شهریور ماه ٩٦ تعداد ٢٥٥٦ فقره وام قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه  به ارزش ٢٦٥ میلیارد ریال  به جوانان استان لرستان پرداخت کرده است.
شایان ذکر است، مانده سپرده های بانک صادرات ایران در استان لرستان تا پایان شهریور ماه ٩٦ از ١٠ هزارو ٨٢١ میلیارد ریال فراتر رفته که نزدیک به ١١ درصد کل مانده سپرده های شبکه بانکی در این استان به حساب می آید ضمن اینکه تا همین مدت، نسبت مانده تسهیلات جاری و غیر جاری این بانک به کل نظام بانکی در استان لرستان قریب به ١٠ درصد بوده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: