کد خبر: ۵۴۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵
مديرعامل بيمه البرز به منظور بازديد از روند ارزيابي و پرداخت خسارت به بيمه گزاران زيان ديده اين شركت در زلزله غرب كشور به استان كرمانشاه سفر كرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي بيمه البرز، مديرعامل بيمه البرز در اين سفر در جلسه مشتركي با حجت الاسلام سيد محمد علي شهيدي، نماينده ولي فقيه، معاون رييس جمهوري و رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران و حجت الاسلام عسگري، ‌رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران استان كرمانشاه ديدار كرد. 
در اين ديدار، گزارش رسيدگي شركت بيمه البرزبه پرونده هاي خسارت خانواده معظم شهدا و ايثارگراني كه در حادثه زلزله غرب كشور خسارت ديده اند، ارايه شد.
مديرعامل بيمه البرز در اين جلسه اظهار داشت: در همين راستا، بيمه البرز در استانهاي كرمانشاه، ايلام و كردستان تا تاريخ ۱۹ آذر، ده هزار و ۳۳۸ مورد پرونده خسارت تشكيل داده است كه از اين تعداد، ۹ هزار و ۶۱۶ پرونده مربوط به خانواده معظم شهدا است.
سيد رسول تاجدار افزود: تعداد زيادي از اين پرونده ها، توسط كارشناسان اعزامي و مستقر بيمه البرز در مناطق زلزله زده مورد ارزيابي قرار گرفته و پرداخت خسارت شروع شده است كه اميدواريم به زودي با هماهنگي و همياري بنياد شهيد تمامي پرونده هاي مذكور به سرعت ارزيابي و خسارات وارده پرداخت شود.
وي ابراز اميدواري كرد با پرداخت سريع خسارت‌ها، زندگي آسيب ديدگان زلزله غرب كشور ساماندهي و به روال عادي بازگردد.
وي افزود: با توجه به غير قابل پيش بيني بودن حوادث و بلاياي طبيعي، نهادهاي مسوول بايد با همكاري بيمه مركزي و شركت هاي بيمه، فرهنگ بيمه را در جامعه توسعه دهند تا درپي وقوع احتمالي اينگونه حوادث،‌ خسارت هاي وارده به زيان ديدگان با استفاده از پوشش هاي بيمه اي جبران شود و بدين ترتيب مردم به جاي انتظار تامين خسارت هاي خود از محل كمك‌هاي دولتي و مردمي، با درايت و دورانديشي و قبل از وقوع حوادث اينچنيني، به خريد پوشش هاي بيمه اي مرتبط اقدام و در زمان وقوع حادثه، خسارت خود را از شركت‌هاي بيمه مطالبه كنند.
تاجدار ابراز اميدواري كرد با اجراي طرح پوشش بيمه همگاني بلاياي طبيعي كه مراحل نهايي آن در مجلس شوراي اسلامي طي مي‌شود، بخش عمده اين گونه خسارت‌ها با تدابير بيمه اي لازم كه در طرح مذكور ديده شده و به نوعي اقدام موثر در جهت نهادينه كردن فرهنگ عمومي جامعه نسبت به خدمات بيمه اي است، جبران شود.
در اين ديدار حجه الاسلام شهيدي، رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران انقلاب اسلامي با قدرداني از عملكرد خوب بيمه البرز در استان‌هاي زلزله زده بر همكاري دوجانبه آن سازمان و بيمه البرز در راستاي رسيدگي و پرداخت خسارت به خانواده معظم شهدا و ايثارگران آسيب ديده در زلزله غرب كشورتاكيد كرد.
بنا بر اين گزارش، طي قرارداد منعقد شده في مابين بنياد شهيد و امور ايثارگران و شركت بيمه البرز، اين شركت تمامي خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران را تحت پوشش بيمه اي آتش سوزي و حوادث خود قرار داده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: