کد خبر: ۵۴۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
به منظور هماهنگي و سازماندهي برنامه ها و فعاليت هاي موسسه ،جلسه هم انديشي با حضور مديرعامل و مديران ارشد موسسه برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي موسسه اعتباري ثامن ،در اين همايش پس از  ارائه آخرين آمار عملکرد موفقيت آميز موسسه درشش ماهه اخير و گزارش نمايندگان  نواحي 4 گانه موسسه ، استراتژي در دست اقدام موسسه مورد ارزيابي قرار گرفت.
توکلي ضمن تبريک سالروز آغاز امامت حضرت مهدي (عج) ، در خصوص وضعيت آتي موسسه ، مطابق با گزارش ارائه شده از همکاري ارزشمند مشتريان و همکاران با غيرت ثامن تقدير و تشکر کرد .
مدير عامل موسسه اعتباري ثامن ضمن قدرداني از کليه کارکنان  و همچنين سرپرستي کرمانشاه به جهت همکاري و انجام اقدامات مربوط به کمک به زلزله زدگان اخير غرب کشور اعلام کرد ، با مشارکت و همراهي کليه همکاران  اقدامات موثري در جهت تامين نيازهاي اساسي زلزله زدگان به عمل آمده است و اميدوارم در جهت تداوم اين موضوع گام هاي بيشتري برداشته شود .
در ادامه جلسه راهکارهاي اجرايي جذب منابع و تقويت نقدينگي ، طرح هاي اجرايي افزايش بهره وري سازماني ، راهکار هاي اجرايي تقدير از مشتريان و ايجاد اعتماد دوسويه و راهکارهاي اجرايي وصول تسهيلات و مطالبات مورد بحث و بررسي قرار گرفت .

نام:
ایمیل:
* نظر: