کد خبر: ۵۴۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
دکتر حمید رضا نجف پور قائم مقام مدیر عامل بانک قوامین به عنوان پژوهشگر برتر در حوزه ی پول و بانک در مراسمی که به مناسبت هفته پژو هش در بانک مرکزی برگزار شده بود مورد تقدیر قرار گرفت .

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قوامین دکتر حمید رضا نجف پور قائم مقام مدیر عامل بانک قوامین به عنوان پژوهشگر برتر در حوزه ی پول و بانک در مراسمی که به مناسبت هفته پژو هش در بانک مرکزی برگزار شده بود مورد تقدیر قرار گرفت .
بنابر این گزارش هفتمین مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فن آوری سه شنبه بیست و یکم آذر ماه با حضور دکتر ولی ا... سیف رئیس کل بانک مرکزی و علی دیواندری رئیس پژوهشکده پولی و بانکی در سالن اجتماعات بانک مرکزی با حضور هیات عامل بانک مرکزی ، مدیران عامل  و اعضاء هیأت مدیره برخی از بانک ها و پژوهشگران حوزه ی پول و بانک برگزار شد . این گزارش حاکی است در این مراسم که دکتر تقی نتاج مدیر عامل بانک قوامین و تعدادی از معاونین و مدیران بانک قوامین حضور داشته اند از دکتر حمید رضا نجف پور قائم مقام مدیر عامل بانک قوامین به عنوان پژوهشگر برتر در حوزه ی پول و بانک تقدیر شد .
لازم به ذکر است این مراسم در دو بخش آثار و پژوهشگران برگزار شد که در بخش پژوهشگران برتر بانک ها لوح تقدیر به همراه جایزه از طرف دکتر ولی ا... سیف به دکتر حمید رضا نجف پور کردی اهداء گردید  .
نام:
ایمیل:
* نظر: