کد خبر: ۵۴۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
جاسوسی شرکت های بزرگ از فعالان اجتماعی!
تجارت آنلاین: پیروزی دموکرات ها در انتخابات آلاباما، تلاش نمایندگان جمهوریخواه به قانونی کردن طرح مالیاتی؛ سئول خواستار تاخیر مانور مشترک با آمریکا و جاسوسی شرکت های بزرگ از فعالان اجتماعی از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز چهارشنبه دنیا هستند.
*پیروزی دموکرات ها در انتخابات آلاباما – وال استریت ژورنال
«داگ جونز» نماینده دموکرات ها در انتخابات برای سناتوری ایالت آلاباما رقیب جنجالی خود «روی مور» را شکست داد. ایالت بسیار محافظه کار آلاباما بر خلاف پیش‎بینی‌ها،«داگ جونز» دموکرات را به مجلس سنای آمریکا فرستاد و «روی مور» جمهوریخواه که از حمایت قاطع دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا برخوردار بود با اختلافی اندک شکست خورد. جونز تنها با اختلاف ۱.۵ درصدی پیروز شد تا آراء سناتورهای جمهوریخواه در مجلس سنای که از اکثریت برخوردارند، شکننده شود.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*تلاش نمایندگان جمهوریخواه به قانونی کردن طرح مالیاتی – نیویورک تایمز
جمهوریخواهان درحال مذاکره برای اعمال تغییرات برای افزایش بیشتر نرخ مالیات هستند تا رای مجلس سنا را برای تبدیل کردن طرح مالیاتی دولت ترامپ به قانون جلب کنند. بسیاری معتقدند طرح مالیاتی که توسط جمهوریخواهان تصویب شده باعث فشار بر طبقه متوسط و کمک به شرکت های تجاری بزرگ خواهد بود.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*سئول خواستار تاخیر مانور مشترک با آمریکا – فایننشال تایمز
دولت کره جنوبی ازآمریکا درخواست کرده تا مانور مشترک نظامی خود با این کشور را تا پس از بازیهای المپیک زمستانی به تاخیر بیاندازد تا فرصت تحریک کره شمالی را کمتر کند. کره شمالی با برگزاری اولمپیک زمستانی پیونگچنگ خواستار نشان دادن توسعه خود به دیگر کشورهاست.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*جاسوسی شرکت های  بزرگ از فعالان اجتماعی – گاردین
شرکت های بزرگ تجاری ، با استخدام افرادی اقدام به نظارت و جاسوسی از گروه های سیاسی و فعالان اجتماعی مخالف فعالیت های تجاری می کردند. این افراد که در شرکت های امنیتی فعال هستند با نفوذ در میان معترضان به شرکت های چندملیتی آنها را زیر نظر می گیرند. از شرکت هایی که دست به این اقدام زدند می توان از شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز، رویال بانک اسکاتلند، کاترپیلار و پورشه نام برد.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار