کد خبر: ۵۴۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد تعاون بسیج در جمع کارکنان بانک مهر اقتصاد استان چهار محال و بختیاری، گفت: مشتری‌مداری در سایه اخلاق اسلامی محقق می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان چهار محال و بختیاری، حجت‌الاسلام و المسلمین رحیمی - مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد تعاون بسیج – در این نشست با بیان مطلب فوق، گفت: امانتداری مهمترین شاخصه کارکنان شبکه بانکی است چرا که با این مولفه می توان اعتماد و اطمینان مشتریان را جلب نمود.
مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد تعاون بسیج با اشاره به اهمیت تحقق اقتصاد مقاومتی و نقش آن در استقلال اقتصادی کشور، ابراز داشت: در شرایط فعلی نیاز است نگاه ویژه ای به واحدهای تولیدی و صنعتی داشته باشیم و با حمایت از آنان به رشد و توسعه اقتصاد داخلی و ایجاد اشتغال پایدار کمک کنیم.
حجت الاسلام رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت عبادات در زندگی روزمره، گفت: باید در زندگی روزمره برنامه ریزی داشته باشیم و در کنار فعالیت شغلی و خانوادگی، بخشی از وقت خود را به عبادت خداوند متعال و رشد معنوی اختصاص دهیم.
گفتنی است حجت الاسلام و المسلمین رحیمی در سفر به استان چهار محال و بختیاری ضمن نظارت شرعی از شعب با کارکنان دیدار کرد و در ادامه با خانواده شهید علیرضا جیلان از شهدای مدافع حرم اهل بیت (ع) ملاقات و گفتگو نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر: