کد خبر: ۵۴۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
در هفتمين مراسم بزرگداشت هفته پژوهش
همزمان با گراميداشت هفته پژوهش در بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران از مقاله علمي-پژوهشي شکوفه سادات اشرف زاده از بانک اقتصادنوين به عنوان مقاله برتر قدرداني شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، در مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوري که با حضور ولي الله سيف رئيس کل بانک مرکزي، علي ديواندري، رئيس پژوهشکده پولي و بانکي، سيامک دولتي رئيس هيات مديره بانک اقتصادنوين و جمعي از مديران عامل بانک ها و پژوهشگران در سالن اجتماعات بانک مرکزي برگزار شد، از مقاله شکوفه سادات اشرف زاده با عنوان "بررسي نرخ وصول در قراردادهاي مشارکتي و بازدهي ثابت با استفاده از نظريه بازي ها" از شعبه تقي آباد مشهد بانک اقتصادنوين به عنوان پژوهشگر برتر تقدير شد.
اين مقاله به صورت مشترک توسط شکوفه سادات اشرف زاده از بانک اقتصادنوين، دکتر سيدمحمدجواد رزمي،‌ دکتر محمدرضا لطفعلي پور و دکتر مهدي فيضي از دانشگاه فردوسي مشهد حايز رتبه برتر گرديد.
در اين مراسم رييس کل بانک مرکزي طي سخناني گفت: ضرورت دارد بانک ها علاوه بر تکيه بيشتر بر بخش تحقيق و توسعه خود، ارتباط خود را با ساير مراکز علمي و پژوهشي تقويت کنند تا از اين مسير بتوانند از پتانسيل هاي بزرگ مراکز علمي و پژوهشي براي حل مشکلات نيز تسريع در توسعه و پيشرفت نظام بانکي بهره مند شوند.
دکتر ولي اله سيف با تاکيد بر نقش و اهميت پژوهش و پژوهشگران در تحقق نظام بانکي مطلوب گفت: امسال نيز مانند ساليان گذشته، مراسم هفته پژوهش فرصت مغتنمي براي بانک مرکزي به شمار مي‌رود تا در کنار پرداختن به مسئوليت‌هاي اجرايي، با تعيين جهت‌گيري‌هاي جديد و نيازمندي‌هاي نظام بانکي در حوزه‌هاي پژوهشي، از ظرفيت‌هاي صاحب نظران فعال در اين عرصه حداکثر استفاده را ببرد.
همچنين علي ديواندري رييس پژوهشکده پولي و بانکي در سخناني گفت: افزايش تعاملات پژوهشکده پولي و بانکي با شبکه بانکي در سال‌هاي اخير گواهي بر عزم راسخ اين مجموعه براي حل مشکلات پژوهشي و ارتقاي هم‌افزايي‌هاي علمي در شبکه بانکي است. 
وي اظهارداشت: امروزه بر کسي پوشيده نيست که توليد ثروت و بهبود وضع زندگي و رفاه عمومي، مرهون مطالعه و پژوهش نخبگان، دانشمندان، محققان و فناوران دانشگاه‌ها، پژوهشکده‌ها و مراکز تحقيقاتي است و بدون استثنا در تمام کشورهاي دنيا، ترويج فرهنگ و ارتقاي شأن و جايگاه پژوهش و فناوري و فعالان اين حوزه به يکي از مهم‌ترين اهداف سياست‌گذاري در حوزه علم و فناوري تبديل شده است. 
شايان ذکر است در اين مراسم، از 24 پژوهشگر منتخب برگزيده نظام بانکي و پژوهشکده پولي و بانکي تجليل بعمل آمد.

نام:
ایمیل:
* نظر: