کد خبر: ۵۴۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱
پیش بینی های مثبت سرمایه گذاران محقق شد،
شرکت بورس کالای ایران در نیمه نخست سال جاری به ازای هر سهم 209 ریال سود معادل 44 درصد پیش بینی ها را پوشش داد.
سود 44 درصدی سرمایه گذاری در بورس کالا
شرکت بورس کالای ایران در نیمه نخست سال جاری به ازای هر سهم 209 ریال سود معادل 44 درصد پیش بینی ها را پوشش داد.
شرکت بورس کالای ایران پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به پایان اسفند 96 را حسابرسی نشده و با سرمایه 900 هزار میلیون ریال مبلغ 480ریال سود به طور خالص پس از کسر مالیات اعلام کرد.
به گزارش تجارت آنلاین شرکت بورس کالای ایران پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به پایان اسفند 96 را حسابرسی نشده مبلغ 482 ریال اعلام کرده است و طی دوره دوره شش ماهه با اختصاص مبلغ 209 ریال سود به ازای هر سهم معادل 44درصد از پیش بینی هایش را پوشش داد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 28 درصد افزایش یافت.
"کالا" در سال مالی قبل به ازای هر سهم 344 ریال سود محقق کرد.
بورس کالای ایران دلایل تغییرات اطلاعات پیش بینی سال مالی منتهی به پایان اسفند 96 حسابرسی نشده نسبت به اطلاعیه قبلی را اینگونه اعلام کرد: با توجه به افزایش حجم و ارزش معاملات در ماه های اخیر و پیش بینی حفظ روند در ماه های باقیمانده سال که تاثیر مستقیم بر درآمدهای عملیاتی شرکت می گذارد، نسبت به تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم از مبلغ 395 ریال به مبلغ 480 ریال برای سال مالی منتهی به پایان اسفند امسال اقدام شد.
سایر درآمدهای غیرعملیاتی-درآمد سرمایه گذاری ها شامل مبلغ 238 هزار و 8 میلیون ریال درآمد حاصل از سپرده های بانکی و مبلغ 2 هزار و 90 میلیون ریال درآمد حاصل از سرمایه گذاری در سهام سایر شرکت ها است.
سایر درآمدها و هزینه های غیر عملیاتی-اقلام متفرقه شامل مبلغ 17 هزار و 171 میلیون ریال درآمد حاصل از اجاره محل و مابقی مربوط به سایر درآمدها و هزینه های متفرقه است.
همچنین "کالا" دلایل تغییرات اطلاعات واقعی دوره منتهی به پایان شهریور امسال را حسابرسی شده نسبت به اطلاعیه قبلی اینگونه اعلام کرد: سایر درآمدهای غیرعملیاتی-درآمد سرمایه گذاری ها شامل مبلغ 116 هزار و 70 میلیون ریال درآمد حاصل از سپرده های بانکی و مبلغ 2 هزار و 90 میلیون ریال درآمد حاصل از سرمایه گذاری در سهام سایر شرکت ها است.
سایر درآمدها و هزینه های غیر عملیاتی-اقلام متفرقه شامل مبلغ 8 هزار و 694 میلیون ریال درآمد حاصل از اجاره محل و مابقی مربوط به سایر درآمدها و هزینه های متفرقه است.

نام:
ایمیل:
* نظر: