کد خبر: ۵۴۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹
سید آرات حسینی فرزند محمد حسینی کودک 4 ساله معروف به نابغه ایرانی، زاده شهر سرسبز بابل با هنرنمایی‌اش در برنامه تلویزیونی استرالیا، شگفتی بینندگان را برانگیخت.
آرات نابغه 4 ساله پس از حضور در برنامه little big shots استرالیا لقب پسربچه عنکبوتی ایرانی گرفت.
سید آرات حسینی فرزند محمد حسینی کودک 4 ساله معروف به  نابغه ایرانی، زاده شهر سرسبز بابل با هنرنمایی‌اش در برنامه تلویزیونی استرالیا، شگفتی بینندگان را برانگیخت.
آرات کوچک با حرکات نمایشی اما هنرمندانه‌اش خیلی زود مورد توجه مردم قرار گرفت. طبق اظهارات پدر آرات، او از سه ماهگی با حرکات خاص و انعطاف بدنی بی‌نظیری که داشت می‌توانست بچرخد و پشتک بزند و به مرور با بزرگتر شدن  بر توانایی حرکات نمایشی‌اش هم افزوده شد.
پدر آرات از متفاوت و خاص بودن هنر او گفت و اینکه کارهایی که پسرکوچکش انجام می‌دهد بسیار شبیه به آکروبات است و نه ژیمناستیک. حرکات قدرتی و خاص او بسیار تماشایی است.
پدر آرات با ساخت صفحه‌ای در اینستاگرام قدم اول را برای شهرت او برداشت. اما قدم دوم را کاربرانی برداشتند که در اینستاگرام  صفحه او را دنبال کردند و به این طریق ظرف مدتی کوتاه آرات به شهرت رسید و حالا با دعوت به برنامه‌های تلویزیونی در خارج از مرزهای کشور، آوازه نابغه 4 ساله ایرانی به سطح جهانی رسیده است.
آرات برای اولین بار برای هنرنمایی به کشور چین دعوت شد که با استقبال فراوانی روبه‌رو شد. این برنامه سبب شد تا کشورهای دیگر نیز از او برای حضور در برنامه‌های تلویزیونی‌شان دعوت کنند. یکی از برنامه‌هایی که آرات و پدرش در آن حضور داشتند  برنامه  little big shots استرالیا بود که مخاطبان زیادی دارد. آرات بار دیگر هنر خود را به بهترین وجه برای جهانیان به نمایش گذاشت و تحیر آنها را برانگیخت. آنها پس از مشاهده هنرنمایی آرات، به او لقب مرد عنکبوتی ایرانی را دادند.
ویدئویی که در زیر ارائه شده است صحنه‌هایی از حضور او در این برنامه تلویزیونی را نشان می‌دهد که شگفتی حضار به خوبی در آن مشهود است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار