کد خبر: ۵۴۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
تاخیر در پروازها به خاطر رنگ پاسپورت!
تجارت آنلاین: تصویب تحریم‌های جدید علیه کره‌شمالی، باج 6 میلیارد دلاری برای آزادی ثروتمندترین مرد سعودی، تاخیر در پروازها با تغییر رنگ پاسپورت انگلیس و انتقاد چین از قوانین تجاری اتحادیه اروپا از جمله مهمترین تیترهای صفحه اول روزنامه های روز شنبه دنیا هستند.
*تصویب تحریم‌های جدید علیه کره‌شمالی – نیویورک تایمز
دور جدید تحریم های شورای امنیت علیه آزمایش موشکی کره شمالی، باعث کاهش شدید واردات سوخت به این کشور خواهد شد.پیش‌نویس این قطعنامه توسط آمریکا ارائه شده بود و چین، بزرگ‌ترین شریک تجاری کره شمالی، در کنار روسیه به پیش‌نویس رای مثبت دادند.به موجب این قطعنامه، کره شمالی هر سال فقط اجازه دارد حدود چهار میلیون بشکه نفت خام و حداکثر ۵۰۰ هزار بشکه فرآورده نفتی مانند بنزین و گازوئیل وارد کند.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*باج 6 میلیارد دلاری برای آزادی ثروتمندترین مرد سعودی – وال استریت ژورنال
مقامات عربستان سعودی خواستار دریافت 6 میلیارد دلار برای آزاد کردن شاهزاده ولید بن طلال ثروتمندترین مرد عربستان شدند که اکنون در بازداشت به سر می برند شدند. این امر باعث می شود امپراتوری تجاری یکی از ثروتمندترین مردان جهان به خطر بیافتد.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان
 
*تاخیر در پروازها با تغییر رنگ پاسپورت انگلیس - گاردین
تصمیم گیری "ترزا می" نخست وزیر انگلیس برای تغییر رنگ پاسپورت ها از قرمز به آبی می تواند تاخیر های سفری ، کاغذبازی و صفوف طولانی تر را در فرودگاه ها به همراه داشته باشد.وزارت کشور انگلیس اعلام کرده است، پس از خروج این کشور از اتحادیه اروپا در سال ۲۰۱۹ میلادی، انگلیس به منظور احیای هویت ملی‌اش به پاسپورت قبلی خود که آبی و طلایی رنگ بود، بازمی‌گردد.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*انتقاد چین از قوانین تجاری اتحادیه اروپا – چاینا دیلی
پکن نسبت به قوانین اتحادیه اروپا در بخش واردات ارزان اعتراض کرد و اتحادیه اروپا را به اعمال استاندارد دوگانه متهم کرد. به گفته مقامات چین ، اتحادیه اروپا با اعمال قوانینی درمقابل واردات ارزان چینی اقتصاد این کشور را دچار مشکل خواهد کرد.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار