کد خبر: ۵۴۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
2 نمایشگاه بین المللی صنعت تفریحات، سرگرمی، شهربازی و پارک ها و کودک و نوزاد در شهرآفتاب آغار به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل شهرآفتاب نمایشگاه بین المللی صنعت تفریحات، سرگرمی، شهربازی و پارک ها با عنوان تجاری امتک برای هفتمین سال متوالی با ۱۵ هزار متر فضای مفید و نمایشگاه کودک و نوزاد با 7 هزار متر  در مجموعه نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب آغاز به کار کرد.

نمایشگاه بین المللی صنعت تفریحات، سرگرمی، شهربازی و پارک ها با حضور بیش از ۱۲۰ شرکت فعال داخلی و خارجی در زمینه تولید ماشین آلات و دستگاه های تفریحی در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

این رویداد نسبت به دوره گذشته حدود ۱۵ درصد رشد کمی و کیفی داشته و کشورهایی چون آلمان، ترکیه، هند، چین، ایتالیا و… دستاوردهای خود را به ایران آورده اند.

نمایندگانی از هند، نیجریه، پاکستان، چین، افغانستان، عراق و عمان نیز در این رویداد حضور خواهند داشت تا از نزدیک با دستاوردهای صنعتی کشورمان آشنا شوند.

ارائه دستاوردهای مربوط به فناوری های روز در حوزه صنعت تفریحات، گسترش تعامل با سایر کشورها و نیز رقابت با شرکت‌های مشابه در سطح جهان و کمک به تقویت توان ساخت داخلی از طریق تبادل اطلاعات فنی از جمله مهم‌ترین اهداف نمایشگاه صنعت تفریحات است.

 

در نمایشگاه کودک و نوزاد ده ها شرکت و واحد تولیدی ارائه دهنده ی کالاها، اجناس و خدمات مربوط به حوزه مادران، کودکان و نوزادان، گردهم می آیند و نوین ترین دستاوردهای خود را عرضه می کنند.

ر این نمایشگاه  هر آن چه را که مادران باید از قبل از تولد فرزندشان بدانند تا انواع خدمات مختلف آموزشی و بهداشتی گرفته تا انواع کالاها و صنایع مختلف نوزاد و کودک ارائه و در معرض دید علاقه‌مندان قرار می گیرد.

این دو نمایشگاه از امروز تا 3 دی ماه از ساعت 10 الی 17 پذیرای علاقه مندان می باشد
نام:
ایمیل:
* نظر: