کد خبر: ۵۴۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
محسنی اژه‌ای: حکمتی است که با احمدی نژاد برخورد نمی‌کنیم
سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری با اشاره به سخنان احمدی‌نژاد گفت: برخی گفته اند باید این اشخاص را به پزشکی قانونی برد که آیا این اقدامات از اشخاص عاقل سرچشمه می گیرد؟ اگر روزی نیاز باشد کسی به پزشک معرفی شود، حتما این کار خواهد شد.
اگر نیاز باشد به پزشکی قانونی معرفی می‌شوند!
سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری با اشاره به سخنان احمدی‌نژاد گفت: این سرو صدا و فریادها با هر نیتی که صورت می گیرد، جلوی ما را نخواهد گرفت. این که می بینید اقدامی فعلا نشده از من بپذیرید حکمتی است. برخی گفته اند باید این اشخاص را به پزشکی قانونی برد که آیا این اقدامات از اشخاص عاقل سرچشمه می گیرد؟ اگر روزی نیاز باشد کسی به پزشک معرفی شود، حتما این کار خواهد شد.
به گزارش تجارت آنلاین از عصر ایران؛ در نشست خبری امروز سخنگوی قوه قضاییه، خبرنگاری پرسید آیا ضبط ویدئو از سوی آقای احمدی نژاد و بیان مسایل در ویدئو، مصداق "نشر اکاذیب" است و اینکه چرا جلوی او را نمی گیرید؟ و محسنی اژه‌ای در پاسخ گفت: در قانون آمده است "به هر نحوی" انتشار کذب جرم است. در ماده 697 قانون مجازات این به روشنی بیان شده است. درباره اطلاع رسانی قوه قضاییه هم معنای آن، فقط سخنگویی نیست. این را هم در نظر بگیرید در بسیاری از موارد با وجود قطعی شدن حکم هم نمی شود مسایل را توضیح داد. مسایل شخصی، خانوادگی، اشاعه منکر و فحشا، مسایل امنیتی و نظایر آن را نمی توان بیان کرد و اطلاع رسانی کرد.
او در ادامه گفت: الان برخی از پرونده های روزهای اخیر حکم صادر شده است. من نمی توانم بگویم این اتهام بوده، اینطور دادگاه احراز جرم کرده و این حکم را داده است. تا زمانی که حکم قطعی نشده، نمی توانم بیان کنم. مطمئن باشید با اقدامات مجرمانه برخورد می شود. تردید نکنید. این سرو صدا و فریادها با هر نیتی که صورت می گیرد، جلوی ما را نخواهد گرفت. این که می بینید اقدامی فعلا نشده از من بپذیرید حکمتی است. برخی گفته اند باید این اشخاص را به پزشکی قانونی برد که آیا این اقدامات از اشخاص عاقل سرچشمه می گیرد؟ برخی هم گفته اند این حرف مطرح شده تا رفع مسئولیت شود. اگر روزی نیاز باشد کسی به پزشک معرفی شود، حتما این کار خواهد شد ولی بدانید حکمتی است و زمانی طولانی نخواهد گذشت. اتهام هر فردی شروع به رسیدگی می کند و این که بعدا ثابت شود یا نه، بحث دیگری است. اگر افرادی شکایت کردند و شکایت مقرون به قرائن بود، رسیدگی شروع می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار