کد خبر: ۵۴۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
جمعی از قطعه سازان و تولیدکنندگان قطعات خودرو با ارسال نامه ای از تلاش های ارزنده مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا قدردانی کردند.
قدردانی قطعه سازان صنعت خودرو از مدیرعامل سایپا

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از  ایلنا در این نامه آمده است: خدای بزرگ را شاکریم که سکان هدایت گروه خودروسازی سایپا در دستان پرتوان مدیری مدبر از دل صنعت خودرو کشور قرار گرفت. بی تردید جناب آقای مهندس جهرودی که سابقه حضور درخشان در صنعت خودرو و قطعه¬سازی را در کارنامه خود دارد، می تواند در آینده ای نزدیک منشا تحولات چشمگیر در گروه خودروسازی سایپا شود. ضمن ابراز خرسندی و خیرمقدم به جناب آقای مهندس جهرودی و تیم مدیریتی دوراندیش ایشان،  ما قطعه-سازان بر این باوریم که تلاش ها و پیگیری های شبانه روزی ایشان و تیم مالی گروه خودروسازی سایپا و شرکت سازه گستر در مدت اندک حضور، نتیجه ای گرانقدر به همراه داشته است که ثمره این تلاش، پرداخت مطالبات معوق قطعه سازان است.

همچنین در بخشی از این نامه از پیگیری های مستمر مهندس جهرودی از موسسه مالی مهراقتصاد در چارچوب مرابحه، که منتج به اخذ تسهیلاتی در حدود 600 میلیارد تومان شد و بخش عمده ای از مطالبات رسوب شده 500 قطعه ساز فعال با این برنامه ریزی مدون و الگوی جدید تامین منابع مالی پرداخت شده است، قدردانی شد.

امضاکنندگان این نامه در ادامه تاکید کردند: این جریان نقدینگی بی شک در فعالیت های سازندگان کوچک و متوسط که در اولویت قرار دارند، تاثیر بسزایی داشته و با خلق انگیزه ای مضاعف ارتقاء کیفی و رشد تولید را به همراه خواهد داشت.

قطعه سازان صنعت خودرو در پایان نامه اعلام داشتند: ما تولیدکنندگان قطعات خودور برخود لازم می دانیم ضمن قدردانی از مهندس جهرودی و تمامی مدیران ارشد گروه سایپا، همراهی و همیاری همه جانبه خود را در روانکاری چرخ های این صنعت بکار بندیم.

از این رو با توجه به تعامل خوب سایپا در دوره جدید مدیریتی با قطعه سازان و تولیدکنندگان قطعات خودرو، پیش بینی می شود از این پس شاهد ثبات پایدار در فعالیت های بخش قطعه سازی و امیدآفرینی و ثبات شغلی کارگران این بخش در صنعت خودروی کشور خواهیم بود.

 
نام:
ایمیل:
* نظر: