کد خبر: ۵۴۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
از نگرانی وزرای انگلیسی تا تضاد سیاسی اسپانیایی
تجارت آنلاین: هزینه سنگین تبلیغات دولتی مکزیک در روزنامه، نگرانی از تضاد سیاسی در اسپانیا، نگرانی وزرای انگلیسی از مالیات برگزیت بر شهروندان و کاهش کمک به نیاز خانه های سالمندان در آمریکا از جمله مهمترین تیترهای صفحه نخست روزنامه های روز دوشنبه دنیا هستند.
*هزینه سنگین تبلیغات دولتی مکزیک در روزنامه – نیویورک تایمز
 روزنامه ها، رادیو و تلویزیون ها در مکزیک وابسته به آگهی ها هستند و این آگهی از سوی دولت پرداخت می شود.  دولت رئیس جمهور پنانیتو هزاران میلیون دلار در سال صرف آگهی های دولتی می کند. امری که رویکرد خبری روزنامه ها و شفافیت آنها را زیرسئوال می برد.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*نگرانی از تضاد سیاسی در اسپانیا – ال پائیس
 فیلیپه ششم، پادشاه اسپانیا در پیامی به مناسبت کریسمس از قانونگذاران کاتالان خواست تا به تنوع منطقه خودشان احترام گذاشته و از یک رویارویی دیگر بر سر استقلال اجتناب کنند. پادشاه اسپانیا گفت: هیچکس دولتی فلج و در تضاد را در منطقه کاتالونیا نمی خواهد. و پارلمان منتخب جدید این منطقه ثروتمند واقع در شمال‌شرقی اسپانیا باید با مشکلاتی که روی تمام کاتالان‌ها اثر می‌گذارد مواجه شود؛ آن هم با احترام به تعدد حزبی و به یاد داشتن مسوولیت آنها روی اهداف مشترک .
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*نگرانی وزرای انگلیسی از مالیات برگزیت بر شهروندان – ساندی تلگراف
وزرای کابینه "ترزا می" معتقدند مالیات برگزیت بر شهروندان انگلیسی رویکرد بدی برای دموکراسی است. دولت "ترزا می" نیازمند پرداخت خسارت بالایی به اتحادیه اروپا برای خروج خود است این هزینه باعث فشار به طبقه متوسط خواهد شد.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*کاهش کمک به نیاز خانه های سالمندان در آمریکا – بوستون گلوب
سال گذشته مالکان خانه های سالمندان با لابی میلیون ها دلار را به عنوان کمک برای تقویت حقوق کارمندان دریافت کرده اند اما اخبار جدید نشانگر آن است که کارمندان خانه های سالمندان از جمله پرستاران کمترین کمک هزینه را دریافت می کنند درمقابل پاداش های بزرگ به کارمندان درجه بالا می رسد.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار