کد خبر: ۵۴۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
شعبه اندیشه بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف افزايش رضايتمندي مراجعين در استفاده از سبد محصولات حضوري بانک، افتتاح شد.
شعبه اندیشه بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف تسریع در ارائه خدمات به مشتريان، تسهيل در دسترسي به امکانات شعب و افزايش رضايتمندي مراجعين در استفاده از سبد محصولات حضوري بانک، افتتاح شد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در این مراسم، مرتضي اکبري مديرعامل بانک قرض الحسنه مهر ايران با اشاره به مقرون به صرفه نبودن توسعه فيزيكي شعب، بيان داشت: ۵۳۰ شعبه فعال اين بانك در سراسر كشور در حال ارائه خدمات متنوع بانكداري اسلامي در بستر قرض الحسنه به مشتريان، مراجعين و متقاضيان عزيز مي باشند؛ با اين وجود بالا بودن هزينه هاي شعبه داري سبب شده تا اين بانك در كنار شعب خود، زير ساخت ها و امكانات بانكداري الكترونيك خود را گسترش دهد.
وی افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران نخستین بانکي است که با راه اندازي سامانه هاي افتتاح حساب و درخواست تسهيلات آنلاين در كنار خدمات گوناگون اينترنت بانك، موبايل بانك و تلفن بانك تلاش مي كند تا با كاهش ميزان مراجعات حضوري مشتريان، علاوه بر صرفه جويي در وقت و هزينه هاي آنان، از ترددهاي غير ضروري شهري نيز جلوگيري به عمل آورد.
دکتر اکبری ضمن تاکید بر ویژگي هاي افتتاح حساب و سپرده گذاري در شعب اين بانك، گفت: اقشار مختلف جامعه مي توانند با گشودن حساب پس انداز و جاري و انتقال بخشي از گردش مالي خود به اين سپرده، براي خود امتيازي را ايجاد كنند و در صورت نياز از محل اين اعتبار، وام دريافت نمايند.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: تسهیلات اين بانک قرض الحسنه و با کارمزد صفر تا ۴ درصد مي باشد و مردم مي توانند با استفاده از اين وام ها بخش هايي از دغدغه هاي مالي و معيشتي خود را رفع كنند.
شایان ذکر است، آیین گشايش شعبه انديشه با حضور مرتضي اکبري مديرعامل، سليمان توکلي عضو هيات مديره، نجدي مدير امور استان ها، محبوبه رنجبر رييس اداره كل روابط عمومي و بازاريابي، طبلشي رييس اداره كل پشتيباني، سلطانيان مديرشعب استان تهران و جمعي از كاركنان و مشتريان بانك قرض الحسنه مهر ايران برگزار شد.
در این مراسم، میثم خسروی سرپرست شهرداري منطقه يک انديشه نيز شرکت و نسبت به افتتاح اولين حساب قرض الحسنه پس انداز اقدام کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: