کد خبر: ۵۵۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵
همزمان با برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته کرمان و به منظور حمایت از طرح فروش منطقه ای، سایپا اقدام به فروش ویژه محصولات خودرو در این استان کرده است.
  
به گزارش سایپا نیوز پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از ؛ گروه خودروسازی سایپا با هدف حمایت از طرح فروش منطقه ای و براساس سیاست های اتخاذ شده اقدام به ایجاد طرح ویژه فروش محصولات خود برای شهروندان کرمانی کرده است.

براساس این طرح، خودروهای تیبا2 و ساینا با تسهیلات ویژه 15، 17، 18 و 19 میلیون تومان و مدت باز پرداخت 9ماه ،12ماه ، 15ماه و24ماه با شرایط ویژه و نرخ تسهیلات به ترتیب صفر، 6 ، 9 و 13درصد در اختیار هموطنان کرمانی قرار خواهد گرفت.

همچنین خودرو سایپا151 با تسهیلات 14میلیون تومان و بازپرداخت 9 ، 12 ، 15 و 24 ماهه و نرخ تسهیلات به ترتیب صفر، 8 ، 11 و 15 درصد از دیگر محصولاتی است که به صورت ویژه در این نمایشگاه به هموطنان کرمانی عرضه خواهد شد.

بر اساس این طرح شهروندان کرمانی می توانند ضمن مراجعه به نمایشگاه و بازدید محصولات گروه سایپا از شرایط ویژه این طرح برخودار شوند.

گفتنی است هشتمین نمایشگاه بین المللی خودرو قطعات و تجهیزات وابسته کرمان از 5 الی 8 دی ماه 96 از ساعت 16 الی 21 برگزار می شود و گروه خودرو سازی سایپا پذیرای در سالن شهدای مس پذیرای علاقمندان خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: