کد خبر: ۵۵۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶
یک بخش عمده و اصلی بدهی به بیمارستان های بنیاد شهید است! که این بدهی هم حاصل همان قرارداد بنیاد شهید است که حق بیمه اش را به ما بدهکار است.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اخبار پولی مالی، محسن پور کیانی، مدیرعامل بیمه ایران در مصاحبه اختصاصی باخبرنگار ما پیرامون تقدیم طرح تحقیق و تفحص از این شرکت به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، گفت: ما از تحقیق و تفحص استقبال می کنیم. پاسخ های لازم را هم تهیه کرده ایم. شاید به این واسطه بتوانیم دولت را به سمت افزایش سرمایه بیمه ایران متمایل کنیم.
وی درباره مطالبات شرکت بیمه ایران توضیح داد: عمده طلب ما از شرکتهای دولتی است و طبق قانون شرکتهای دولتی نمی توانند از یکدیگر شکایت کنند.
پورکیانی افزود: به عنوان مثال، ما تنها درقراداد بنیاد شهید 1500میلیارد تومان خسارت پرداخت کردیم در حالی که بنیاد شهید هنوز بخش عمده حق بیمه را به ما پراخت نکرده است. 
مدیر عامل بیمه ایران ادامه داد: جهت وصول این حق بیمه نامه نگاری های متعددی انجام داده ایم و همچنان منتظر هستیم.
وی درباره بدهی بیمه ایران به بیمارستان ها نیز گفت: یک بخش عمده و  اصلی بدهی به بیمارستان های بنیاد شهید است! که این بدهی هم حاصل همان قرارداد بنیاد شهید است که حق بیمه اش را به ما بدهکار است.
پورکیانی تصریح کرد: بیمه ایران از بودجه دولتی استفاده نمی کند و از محل همین حق بیمه ها است که می تواند خسارت پرداخت نماید.

نام:
ایمیل:
* نظر: